مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بر کیفیت‌بخشی آموزش در آموزش و پرورش تاکید کرد.
کد خبر: ۵۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹ 18 February 2015

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بر کیفیت‌بخشی آموزش در آموزش و پرورش تاکید کرد.

به گزارش فارس، عبدالرضا فولادوند  در مراسم جشن ستارگان آموزش و پرورش در ملایر با اشاره به اینکه در امر تربیت دانش‌آموزان باید انسان‌هایی پرورش پیدا کنند که مسیر و هدف خود را شناخته و با آگاهی برای آینده گام بردارند اظهار داشت: در این زمینه آموزش و پرورش باید برنامه‌ریزی بهتری در همه امور داشته باشد.

وی خطاب به دانش‌آموزان بیان کرد: شما باید در کنار آموزش علم، بصیرت و تقوای الهی را نیز در خود تقویت کنید تا در آینده انسان‌های وارسته در خدمت‌رسانی به جامعه باشید.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: با توجه به کم شدن جمعیت دانش‌آموزان نسبت به سال‌های گذشته و امکاناتی که قبلا داشته‌ایم بر اساس اولویت‌های پنج‌گانه آموزش و پرورش تلاش ما بر این است که آموزش‌ها کیفیت‌مدار باشد.

وی عنوان کرد: انتظار از جامعه اسلامی همین که رفتارها به سمت و سوی ارزش‌های اسلامی سوق داده شود.

فولادوند با اشاره به اینکه تشویق دانش‌آموزان و ایجاد حس رقابت بین آنها راهی برای پیشرفت بهتر در مسیر تعلیم و تربیت است از آموزش و پرورش شهرستان که باعث این موفقیت شده‌اند و جایگاه شهرستان را ارتقا داده‌اند تشکر کرد.

 وی اضافه کرد: این جشن، ثمره آموزش و پرورش است و هر ساله در سراسر استان این برنامه را در مناطق مختلف برای برترین‌های کنکور برگزار می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان خطاب به دانش‌آموزان تصریح کرد: این موفقیت‌ها علاوه بر تلاش و کوشش شما حاصل زحمات خانواده و اولیای مدرسه مخصوصا معلمان پرتلاش شما است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز گفت: دانش‌آموزان باید دنبال مطالب سازنده، مثبت‌گرا و خوشبین به آینده باشند تا بهتر به هدف نزدیک شوند.

کاوه برخورداری با بیان اینکه امسال یک‌هزار و 200 دانش‌آموز پیش‌دانشگاهی در شهرستان ملایر در کنکور سراسری با هم رقابت می‌کنند عنوان داشت: در سال گذشته 31 نفر از دانش‌آموزان دبیرستان‌های ملایر موفق شدند رتبه زیر 3 هزار کشوری را کسب کنند.

در پایان این مراسم از دانش‌آموزان برتر کنکور 93 تجلیل به عمل آمد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار