کد خبر: ۵۹۹۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۳ 05 May 2018

تابناک / سخنگوی دولت، رژیم صهیونیستی را رژیمی جعلی و نخست وزیر آن را فردی نابخرد خواند و گفت: او تلاش کرد تا با یک نمایش ملت ایران را دروغگو خطاب کند و اتهام نقض برجام را به جای آمریکا به ایران بزند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، محمدباقر نوبخت ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بندرانزلی اظهار داشت: ما در دولت یازدهم و دوازهم خود را موظف دانستیم تا در راستای تکریم فرهنگیان کار کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه دولت در حوزه‌های مالی و اداری به‌گونه‌ای از فرهنگیان حمایت می‌کند که شایسته جایگاه آنان باشد گفت: طرح رتبه‌بندی کردن فرهنگیان از دولت یازدهم آغاز شد که طرحی برای جبران زحمات و تلاش‌های آن‌هاست.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اقدامات اولیه در راستای اجرای طرح رتبه‌بندی کردن فرهنگیان انجام شده و در حال حاضر نیاز به تکمیل دارد افزود: از فرهنگیان خواستم تا من و سازمان برنامه و بودجه را در راستای تکمیل این طرح یاری کنند.

نوبخت با بیان اینکه دولت در تلاش است تا بتواند در راستای تجلیل و ترفیع مقام معلمان اقداماتی را انجام دهد خاطرنشان کرد: امیدواریم فرهنگیان با درنظر گرفتن شرایط کشور و وجود برخی موانع و مشکلات ما را یاری کنند.

سخنگوی دولت با اعلام اینکه حضور در مناصب مدیریتی فرصتی برای خدمت کردن به عموم ملت است ابراز داشت: امیدوارم در زمینه برنامه‌ریزی، پشتیبانی بودجه و راهبری و رصد توسعه کشور موفق عمل کنم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای احداث راه‌آهن استان گیلان تصریح کرد: در ماه‌های آینده معلمان نمونه استان گیلان را با نخستین قطار این استان به سفر زیارتی مشهد می‌فرستیم.

نوبخت با بیان اینکه برجام با هر فرجامی قابل دفاع است افزود: من به عنوان یکی از اعضای هیئت وزیران هنوز هم از اقدامی که نظام در مسیر تحقق برجام انجام داد حمایت کرده و با توجه به فرجامی که تاکنون برای برجام رقم خورده فکر می‌کنیم بهترین تصمیم را گرفتیم.

سخنگوی دولت، رژیم صهیونیستی را رژیمی جعلی و نخست وزیر آن را فردی نابخرد خواند و خاطرنشان کرد: او تلاش کرد تا با یک نمایش ملت ایران را دروغگو خطاب کند و اتهام نقض برجام را به جای آمریکا به ایران بزند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های استکباری سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی را تکرار می‌کنند اظهار داشت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی می‌خواست فعالیت‌های هسته‌ای ایران را نظامی جلوه دهد اما آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اظهارنظرش این فعالیت‌ها را صلح آمیز دانست.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: تصور کنید اگر جمهوری اسلامی در مسیر دریافت تائیدیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی حرکت نمی‌کرد امروز "شومن‌هایی" مانند نتانیاهو چه فضایی را علیه جمهوری اسلامی در جهان ایجاد می‌کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار