تماشاگران استقلال تهران با حضور گسترده خود سکوی ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر را آبی‌پوش کردند.
کد خبر: ۶۰۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳ 03 May 2018

عصر امروز فینال جام حذفی میان دو تیم استقلال تهران و خونه به خونه بابل در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار می‌شود.

هواداران استقلال تهران از شهرهای دور و نزدیک خود را به خرمشهر رساندند تا با حمایت از آبی‌پوشان شاهد قهرمانی تیم محبوب خود باشند.

اکثر ورزشگاه نفت و گاز اروندان در تسخیر هواداران استقلال تهران است و با قرائت اشعار مختلف از تیم خود طرفداری و حمایت می‌کنند.

حدود یک‌صد هوادار تیم خونه به خونه بابل نیز در ورزشگاه نفت و گاز اروندان حضور دارند و امیدوار هستند که تیم شگفتی‌سازی آن‌ها بازی خوبی را به نمایش بگذارد.

تکمیل ظرفیت ورزشگاه نفت و گاز اروندان

کمتر از یک ساعت پیش از آغاز دیدار جام حذفی فوتبال کشور، ظرفیت ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر در حال تکمیل است.

بیش از 15 هزار تماشاگر تاکنون در سکوهای این استادیوم مستقرشده‌اند که 90 درصد از این ظرفیت را هواداران تیم استقلال تهران در تسخیر خود درآورده‌اند.

حدود 200 تماشاگر هوادار تیم خون به خونه نیز به همراه جمعی از دوستداران تیم صنعت نفت آبادان مشغول تشویق نماینده بابل هستند.

شعار آبادانی‌ها برعلیه فغانی و استقلال

هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با حضور در ورزشگاه نفت و گاز اروندان، محل برگزاری فینال جام حذفی برعلیه تیم استقلال و داور دیدار نیمه‌نهایی شعار دادند.

این هواداران معتقدند در دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی بین دو تیم نفت آبادان و استقلال تهران، اشتباهات داوری موجب حذف این تیم از جام حذفی و عدم راه‌یابی به فینال شد.

تعداد این تماشاگران بالغ‌بر 500 نفر است که با پرچم‌های زردرنگ در حال تشویق تیم خونه به خونه بابل هستند.

راه‌های منتهی به ورزشگاه مسدود شدند

جاده مخصوص ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر با تصویب شورای ترافیک مسدود است.

بر همین اساس، مراجعه‌کنندگان به این ورزشگاه، خودروهای خود را در فاصله چند کیلومتری این ورزشگاه در توقفگاه‌های موقت تعبیه‌شده قرار داده‌اند.

گفتنی است نیروی انتظامی در این خصوص همکاری لازم را با خبرنگاران و افراد دارای آی دی کارت برای تردد در این مسیر تسهیل کرده‌اند.

تماشای رایگان فینال جام حذفی

در فینال جام حذفی فوتبال کشور بین تیم‌های استقلال تهران و خونه به خونه بابل، بلیت فروشی صورت نمی‌گیرد.

این دیدار برای تماشاگران رایگان است و فقط برای اسکان در جایگاه ویژه بلیت عرضه‌شده است.

در فاصله 30 دقیقه مانده به آغاز این دیدار، بالغ‌بر 17 هزار تماشاگر در ورزشگاه در انتظار آغاز این دیدار هستند.

وضعیت نامناسب اینترنت در ورزشگاه نفت و گاز اروندان

وضعیت نامناسب خطوط اینترنت در ورزشگاه نفت و گاز اروندان کار خبرنگاران را برای امر اطلاع‌رسانی مشکل کرده است.

هیچ‌گونه سرویس خدمات اینترنتی برای دسترسی خبرنگاران به اینترنت در جایگاه مخصوص اهالی رسانه تعبیه نشده و شبکه‌های تلفن همراه نیز با ترافیک مواجه شده است.

همچنین جایگاه اهالی رسانه که در فضایی باز تعبیه‌شده است، هوای خرمشهر مملو از غبار است.

ورود هواداران استقلال تهران به زمین بازی

تعدادی از هواداران تیم استقلال از رو سکوهای ورزشگاه نفت و از اروندان خرمشهر به داخل زمین چمن ورزشگاه یورش برده و سعی داشتند با بازیکنان تیم محبوب خود عکس یادگاری بیاندازند.

تلاش‌های نیروهای انتظامی برای جلوگیری از ورود این افراد به مستطیل سبز بی‌نتیجه ماند و این افراد درروند تمرین تیم محبوب خود نیز خلل ایجاد کردند.

تعدادی از هواداران تیم استقلال از رو سکوهای ورزشگاه نفت و از اروندان خرمشهر به داخل زمین چمن ورزشگاه یورش برده و سعی داشتند با بازیکنان تیم محبوب خود عکس یادگاری بیاندازند.

پیوستن هواداران صنعت نفت آبادان به هواداران تیم خونه به خونه

تلاش‌های نیروهای انتظامی برای جلوگیری از ورود این هواداران پیش از آغاز دیدار تیم‌های استقلال و خونه به خونه، هواداران منصوب به تیم خونه به خونه که با دوستداران تیم صنعت نفت ادغام‌شده‌اند، با حضور محرومان تیم استقلال در جایگاه ویژه حواشی به وجود آوردند.

این هواداران با پرتاب و سنگ و صندلی به‌سوی جایگاه خبرنگاران، ضمن ایجاد حواشی و ناامنی در جایگاه خبرنگاران، برای دقایقی بر رو سکوها دچار اخلال کردند.

بر همین اساس، داریوش شجاعیان و میلاد زکی‌پور و سایر نفرات تیم استقلال از جایگاه ویژه به داخل سالن ورزشگاه منتقل شدند و سپس با دخالت نیروهای انتظامی حواشی به وجود آمده خاتمه یافت و سپس بازی آغاز شد. افراد به مستطیل سبز بی‌نتیجه ماند و این افراد درروند تمرین تیم محبوب خود نیز خلل ایجاد کردند.

 

منبع: فارس

برچسب ها: فینال جام حذفی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار