عمران علی محمدی
تیم مذاکره کننده واقعا در دفاع از حقوق هسته‌ای سنگ تمام گذاشتند و در برابر زیاده خواهی‌های نظام سلطه مقاومت کردند.
کد خبر: ۶۰۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 11 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،عمران علی‌محمدی با اشاره به اینکه هر روز که می‌گذرد به قابل اعتماد نبودن آمریکا بیشتر پی می‌بریم اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بارها سفارش کردند که ما به آمریکا خوشبین نیستیم و امروز در آستانه به اصطلاح توافق هسته‌ای کارشکنی‌های آمریکا نشان داد که واقعا آمریکا قابل اعتماد نیست.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در هیچ حالتی نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد حتی اگر توافقنامه‌ای هم امضا شود گفت: چرا که اگر توافقی هم امضا شود بازهم در ادامه آن یعنی لغو تحریم‌ها سنگ‌اندازی خواهند کرد.
عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: دولت آمریکا به دنبال اجرای سیاست‌های سگ هار منطقه یعنی رژیم صهیونیستی است به همین دلیل اینها قابل اعتماد نیستند.
نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی به تلاش‌ها و زحمات تیم مذاکره کننده هسته‌ای اشاره کرد و افزود: تیم مذاکره کننده واقعا در دفاع از حقوق هسته‌ای سنگ تمام گذاشتند و در برابر زیاده خواهی‌های نظام سلطه مقاومت کردند.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دنیا بداند اگر مذاکرات هسته‌ای به نتیجه نرسد عامل شکست آن آمریکاست.
وی ادامه داد: آمریکا و نوکران آن بدانند اگر میز مذاکره را ترک کنند جمهوری اسلامی ایران شدید‌تر از قبل صنعت صلح‌آمیز هسته‌ای خود را توسعه خواهد داد و ما هیچ ضرری در عدم توافق هسته‌ای نخواهیم کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار