معاون استاندار ایلام
با توجه به اینکه مردم مرز مهران را برای تردد و به ویژه برای ورود انتخاب می کنند لازم است که توجه بیشتری به مرز مهران داشته باشیم.
کد خبر: ۶۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ 12 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،

حسین کلانتری درخصوص آماده سازی زیرساختهای استان برای اربعین سال جاری گفت: با توجه به حجم بالای تردد زائران اربعین در مرز مهران لازم است که زیرساخت های اربعین در مرز مهران و در استان ایلام فراهم شود.

وی با بیان اینکه حل مشکلات اعتباری زیرساخت‌های اربعین نیازمند نگاه ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در تخصیص اعتبارات است، افزود: استفاده از ظرفیت موقوفات استان های دیگر و همچنین ظرفیت‌های مردمی می تواند در رسیدگی به زائران عتبات عالیات بسیار مفید باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام عنوان کرد: باید تمامی امکانات استقبال و رسیدگی به زائران از هم اکنون آماده باشد و نهایتا تا سه ماه آینده تمامی زیرساخت ها تکمیل شده باشند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های ستاد اربعین گفت: تمامی کمیته‌های مربوط به اربعین هر 15 روز یک بار جلسه‌ای تشکیل می‌دهند و مسائل و مشکلات را بررسی می‌کنند تا بتوان به نحو شایسته مراسم مربوط به اربعین را انجام داد.

کلانتری به حجم بالای تردد زائران در مرز مهران اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مردم مرز مهران را برای تردد و به ویژه برای ورود انتخاب می کنند لازم است که توجه بیشتری به مرز مهران داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار