مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: تونل پیامبر اعظم (ص) در مسیر بین شهرستان های ایلام و ایوان بامداد چهارشنبه 29 فروردین ریزش کرد که این حادثه منجر به مسدود شدن تونل شدکه عصر امروزشنبه این تونل در محور ایلام - ایوان بازگشایی می شود .
کد خبر: ۶۱۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ 26 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله دلخواه  اظهار کرد:بعد از با خبر شدن از ریزش این تونل که بر اثر پس لرزه های پی در پی گذشته و بارندگی های شدید فروردین ماه رخ داد، تیم های مختلفی از عوامل راهداری استان بلافاصله عملیات پاکسازی در این محور را آغاز کردند.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: با توجه به مسدود شدن این محور و با تلاش گروه های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام نواقص مربوط به علائم راهنمایی و رانندگی و انجام خط کشی در محور قدیمی ایلام به ایوان(تونل رنو) برطرف و تردد در این محور برقرار شد.


دلخواه یادآور شد: بلافاصله پیگیری های لازم برای انتخاب پیمانکار مربوطه برای تعمیر و بهسازی تونل پیامبر اعظم (ص) انجام شد و سرانجام با بازدید بیش از 12 پیمانکار از این تونل، با 2 تن از آنها قرارداد منعقد شد.


وی گفت: با توجه به نبود اعتبارات کافی و اینکه عملیات بهسازی و ترمیم این تونل بیش از 3 ماه زمانبر بود تیم کارشناسی این پروژه توانست در مدت زمان 38 روز از زمان وقوع حادثه و با استفاده از قاب های فلزی نسبت به بازسازی سقف این تونل اقدام کند.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام اضافه کرد: هم اکنون عملیات بهسازی و بازسازی این تونل به پایان رسیده و تیم های راهداری استان در حال پاکسازی این محور هستند که تا عصر امروز محور باز و تردد در این مسیر برقرار می شود./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار