شهردار مورموری گفت: امسال تمامی معابر مورموری اصلاح، بهسازی و آسفالت می شوند.
کد خبر: ۶۱۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵ 26 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدرضا گلمرادی  اظهار کرد: 12 هزار مترمربع از خیابان ها و معابر عمومی شهر مورموری اصلاح شده و تا آخر خرداد 97 آسفالت شده که با اجرای این طرح عمران شهری مشکل بهسازی معابر این شهر بطور کامل رفع می شود.

وی هزینه اجرای طرح بهسازی گذرهای شهری را 50 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید و حمایت های استاندار ایلام به مناطق کمتر توسعه یافته، امیدواریم با تصویب ، ابلاغ و اجرایی شدن ردیف های بودجه ای سال جاری 70 درصد مشکلات طرح های نیمه تمام عمرانی شهر مورموری مرتفع شود.

شهردار مورموری کمبود فضای سبز، فقدان المان های شهری و ساخت ابنیه فنی را از مهم ترین مشکلات این شهر عنوان کرد و یادآور شد: تحقق نیافتن اعتبارهای تملک دارائی سرمایه ای سال گذشته روند توسعه و تقویت زیرساخت های عمرانی شهر مورموری را کند کرد اما با نگاه عدالت محور دولت تدبیر و امید و تاکید استاندار ایلام این کاستی در نیمه اول امسال جبران می شود.

به گفته گلمرادی، طی سه سال گذشته 40 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های مورموری هزینه شده که این امر رضایت نسبی شهروندان را جلب کرده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار