مدیر اداره جهاد کشاورزی خرمشهر:
مدیر اداره جهاد کشاورزی خرمشهر با بیان این‌که بیش از 1500 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان در اثر خشکسالی و بارندگی و تگرگ آخر فصل خسارت دید، گفت: پیگیر پرداخت خسارت وارد شده به اراضی کشاورزان هستیم تا از طریق مدیریت بحران یا بیمه این خسارات جبران شود.
کد خبر: ۶۱۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ 03 June 2018

محمد مطرودی اظهار کرد: با توجه به برآوردهایی که زمینه خسارات وارده به اراضی کشاورزان در اثر خشکسالی و بارندگی و تگرگ آخر فصل انجام شده، بیش از 1500 هکتار از اراضی کشت شده توسط کشاورزان، خسارت دیده است.

وی افزود: این برآورد انجام‌گرفته به مجموعه فرمانداری شهرستان و مدیریت بحران اعلام شده است تا پیگیری در خصوص پرداخت خسارات به کشاورزان در این زمینه انجام بگیرد و بخشی از این خسارت‌ها پرداخت شود.

مدیر اداره جهاد کشاورزی خرمشهر تصریح کرد: امسال از نظر شرایط جوی و بارندگی وضعیت مناسبی در شهرستان نداشتیم و فقط یکبار شاهد بارش موثر در شهرستان بودیم. این موضوع باعث شد تا بسیاری از اراضی شهرستان عملکرد مناسبی نداشته باشند و خساراتی به محصول قابل برداشت کشاورزان وارد شود.

مطرودی با بیان این‌که اراضی خسارت دیده بیمه بوده‌اند، عنوان کرد: اراضی که خسارت دیده‌اند، بیمه بودند و در این زمینه با بیمه نیز برای پرداخت خسارت رایزنی‌هایی انجام گرفته است. در این خصوص بیمه تاکنون نه قول مساعدی برای پرداخت خسارت‌ها داده و نه موضوع را رد کرده است.

وی ادامه داد: از طریق فرمانداری، مدیریت بحران استانداری و بیمه پیگیر پرداخت خسارات به کشاورزانی هستیم که اراضی آن‌ها در اثر خشکسالی و بارندگی و تگرگ آخر فصل خسارت دیده‌اند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار