مدیر آموزش و پرورش ایلام از آغاز برنامه سازماندهی نیروهای دوره ابتدایی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰ 14 July 2015

به گزارش تابناک ایلام

«جاسم ولدبیگی» در مراسم ساماندهی معلمان دوره ابتدایی (برادران) ‌با تمجید از تلاش و زحمات آنان در طول سال تحصیلی 94-93و اشاره به مقام و کسوت معلمی و آموزگاری و اهمیت تعلیم و تربیت در مقطع ابتدایی به عنوان زیربنای محکم تعلیم و تربیت در دوره‌های متوالی، نیروی انسانی را بزرگتری سرمایه آموزش و پرورش برشمرد .

وی افزود: با توجه به کمبود نیروی انسانی در دوره ابتدایی،‌ سازماندهی را برای بازگرداندن توانمندی به این بخش از بدنه آموزش و پرورش، لازم و ضروری است.

«مجتبی قنبری» معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ایلام نیز در این مراسم ضمن تشریح روند ساماندهی و امتیاز بندی آموزگاران از بهمن ماه سال گذشته که بر اساس سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش که یکی از آنها ساماندهی نیروی انسانی است و در آموزش و پرورش شهرستان این مهم هفت سال است که انجام نگرفته بود و ضروری به نظر می رسید که سازماندهی کلی صورت بگیرد.

وی در ادامه از ساماندهی فضای آموزشی و اجرای نظم 3-3 در مدارس خبر داد و شرط تعیین جا و محل خدمت را امتیاز همکارانعنوان کرد.

قنبری در پایان از حذف مجتمع‌های آموزشی و سازماندهی مدیر آموزگاران مدارس و اجرای نظام انتخابات برای تعیین مدیران مدارس خبر داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار