معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، به تشریح عملکرد حوزه درمان تامین اجتماعی در سال ۹۳ و برنامه های سال ۹۴ پرداخت.
کد خبر: ۶۲۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴ 15 July 2015
 محمد علی همتی با بیان اینکه خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی از طریق ۳۶۰ مرکز درمانی ملکی و بیش از ۴۵ هزار مرکز درمانی طرف قرارداد به بیمه شدگان و بازنشستگان ارائه می‌شود، گفت: در پایان سال ۱۳۹۳ تعداد ۳۵۷ مرکز درمانی ملکی در خدمت بیمه شدگان بوده است که مشتمل بر ۷۴ بیمارستان ملکی، ۷ دی کلینیک، ۵ مرکز دندانپزشکی مستقل و ۲۷۱ مرکز درمانی سرپایی است.

وی افزود: بیمارستان‌های البرز و صدر و میلاد به صورت هیئت مدیره ای اداره می شوند و سایر مراکز درمانی تأمین اجتماعی، مستقیماً تحت نظر حوزه درمان این سازمان قرار دارند.

همتی در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده در حوزه درمان تأمین اجتماعی طی سال ۹۳ پرداخت و گفت: بیمارستان نبی اکرم عسلویه بوشهر، پلی کلینیک گرگان، پلی کلینیک فاتق مشهد، درمانگاه پل دختر لرستان و درمانگاه تخصصی آزادشهر گلستان در سال ۹۳ افتتاح گردیده است. در مهر ماه ۱۳۹۳بیمارستان پیامبر اعظم در کرمان جایگزین بیمارستان آیت اله کاشانی شده است.

وی ادامه داد: طی سه ماه ابتدای سال جاری نیز درمانگاه عمومی گرمی در اردبیل، درمانگاه تخصصی جهرم در فارس و درمانگاه عمومی پایانه بندر امام خمینی در خوزستان به بهره‌برداری رسیده‌اند.

همتی از افتتاح چند پروژه درمانی تأمین اجتماعی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۲ پروژه درمانی سازمان تأمین اجتماعی در حال ساخت است که از این پروژه‌ها، بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی بیرجند، بیمارستان ایلام، درمانگاه عمومی درگز در خراسان رضوی، درمانگاه لامرد و درمانگاه استهبان در فارس و بخش بستری بیمارستان امیرکبیر اهواز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند و درمانگاه تخصصی مرودشت به پلی کلینیک ارتقاء می‌یابد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار