مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان خواستار آن شد که رئیس‌جمهور به‌جای توچال گردی بازارگردی کرده وضعیت اقتصاد و معیشت مردم را از نزدیک نظاره کند و چاره‌ای برای آن بیاندیشد.
کد خبر: ۶۲۳۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ 26 June 2018
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان خواستار آن شد که رئیس‌جمهور به‌جای توچال گردی بازارگردی کرده وضعیت اقتصاد و معیشت مردم را از نزدیک نظاره کند و چاره‌ای برای آن بیاندیشد.

به گزارش فارس، جعفر ورزنده اظهار کرد: آقای روحانی به‌جای توچال‌گردی با تیم اقتصادی خود، بازارگردی کنند و بیایند و با حضور چندلایه حفاظتی دسته‌گل تیم اقتصادی خود را از نزدیک ببینند.

وی با بیان اینکه این بی‌سامانی‌هایی که در کشور ایجاد شده زیربنا و پایه طرح هنسون به عنوان پایه براندازی از ناحیه ایجاد نارضایتی در مردم است، افزود: بخش‌هایی از دولت خواسته یا ناخواسته به اجرای طرح هنسون کمک کرده و آن را سرعت می‌بخشد و انشاءالله که این کار ناخواسته است چراکه از عملکرد برخی مسؤولان احساس می‌کنیم پیشبرد این طرح آمریکایی را مدیریت و هدایت می‌کنند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان ادامه داد: تنها برنامه دولت تدبیر و امید معطوف کردن همه امور به لطف آمریکایی‌ها بود که شاید از سر لطف تحفه‌ای را به دست دولتمردان بدهد تا شاید بتوانند روسفید از برجام خارج شوند.

وی اضافه کرد: البته آمریکاییان نه تنها کمکی به اقتصاد ما نکردند بلکه با دستان دولتمردان خودمان ضربه سنگینی را به اقتصاد کشور وارد کردند و عقب‌ماندگی در عرصه‌های صنعتی، پیشرفت هسته‌ای و حوزه‌های دیگر را رقم زدند.

*برجام تنها برنامه تیم اقتصادی دولت بود

ورزنده با تأکید بر این‌که دولتمردان جز برجام برنامه‌ای در دست نداشتند، خاطرنشان کرد: دولتمردان نتوانستند در بحث برجام موفق شوند و نتیجه بگیرند و پس از مختوم شدن آن کشور را به حال خود رها کردند و نشان دادند که تیم اقتصادی دولت جز برجام هیچ برنامه‌ای برای اقتصاد کشور نداشت.

وی بیان کرد: برخی در دولت با رها کردن اقتصاد کشور و ایجاد نارضایتی و التهاب بنا دارند مانند زمان انتخابات که از برخی اقدامات ساختارشکنانه نتیجه به دست آوردند این بار هم از فضای التهاب ماهیگیری کنند چنانکه با رها کردن کشور به استقبال التهاب و تنش در بازار و اقتصاد رفته با ایجاد موج می‌خواهند فضا را آلوده کرده و موج‌سواری کنند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان ابراز امیدواری کرد رئیس‌جمهور برای یک‌بار هم که شده مانند همان آمریکاییان که قبله آمال لیبرال‌ها هستند و شعار «کالای آمریکایی؛ کارگر آمریکایی» می‌دهند، به تولید داخلی کشور به مهندسین طراحان و به دکترین اقتصادی و سیاسی کشور اعتماد کرده و عرصه را برای نقش‌آفرینی جوانان و نجات کشور از التهاب باز کند.

وی با یادآوری این‌که حضرت آقا بار‌ها به تیم اقتصادی دولت تأکید کردند کشور را از آقایی دلار نجات دهید، افزود: دولتمردان ما برعکس، همه‌چیز کشور را به دلار گره زدند.

ورزنده با تأکید بر اینکه برخی با ایجاد نارضایتی می‌خواهند کشور را به سمت تنگنای معیشتی برای مردم ببرند، گفت: این گروه همان‌گونه که آب و سفره و نان مردم را به برجام گره زدند باز می‌خواهند با ایجاد تنگنای اقتصادی برجام ۲ و ۳ و برجام‌های بعدی را اجرا کنند که بگویند مردم ببینید یک لحظه دست برداشتن از آمریکا دلار را از ۴ هزار تومان به ۹ هزار تومان رساند و سکه و خودرو و سایر اقلام هم روزانه گران می‌شود تا بگویند اگر جلوی آمریکا خم نشویم وضع درست نمی‌شود.

*مردم اجازه گزیده شدن دوباره از یک سوراخ را نمی‌دهند

وی در ادامه عنوان کرد: باید به دولتمردان بگوییم مردم ما این اجازه را نمی‌دهند که برای بار چندم از یک سوراخ گزیده شویم چنانکه در دولت اصلاحات و سازندگی همین اتفاقات افتاد و عقب‌ماندگی کشور ما رقم خورد.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان افزود: در حالی که باید در این ۴۰ سال رشد متناسب می‌داشتیم، اما توسط برخی در دولت‌های تدبیر و امید، اصلاح‌طلبان و جریانات سازندگی، کشور وابسته دست بیگانگان شد و ذره‌ذره و قطعه و قطعه امور را به آن‌ها متصل کردند.

وی با بیان اینکه مردم اجازه نمی‌دهند کشور بار دیگر تسلیم کدخدا شود، ظهار کرد: البته در این زمینه باید از مجلس انتقاد کرد که چرا قوی‌تر به میدان نمی‌آیند و آیا رأیشان مشخص است یا پنهان و این‌که شفاف‌سازی عملکرد نمایندگان چه شد؟ آیا برخی در روسیه مشغول تماشای جام جهانی با دلار ۹ هزارتومانی بیت‌المال هستند یا چنانکه امام فرمودند: مجلس همچنان در رأس امور کشور است؟ باید پرسید مجلسیان کجایند که به داد مردم برسند؟ آیا مجلس‌الدوله تشکیل شده یا نمایندگان همچنان وکیل‌المله و خادم مردم هستند؟

ورزنده یادآور شد: در دیدار اخیر رهبر انقلاب با نمایندگان مجلس، ایشان مجلس را مظهر اقتدار، عزت ملی، استحکام‌بخش نظام دانستند و حال باید پرسید این اقتدار مجلس کجاست که دولت را در برابر عملکرد خود پاسخگو کرده از رئیس‌جمهور و وزرا سؤال کند؟

وی با بیان این‌که مجلسیان نماینده مردمی هستند که برخی سر گرسنه بر بالین می‌گذارند، افزود: در دیدار حضرت آقا با نمایندگان ایشان تأکید کردند مجلس نباید نماد ناامیدی و یاس باشد.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به این که حضرت آقا فرمودند: مجلس نباید نماد عدم اعتنا و بی‌مبالاتی به مسائل کشور شود، گفت: در این برهه که دولت اقتصاد را رها کرده مجلس باید وارد میدان شود نه اینکه دست در دست هم به سمتی بروند که استحکام کشور را متزلزل کنند که اگر نیتی به دنبال این کار باشد باید بداند از مردم انقلابی و ولایتمدار ایران سیلی خواهد خورد.

وی بیان کرد: جا دارد از برخی نمایندگان و دولتمردانی که دغدغه مردم را دارند تشکر کنیم چنانکه از نطق‌های برخی نمایندگان قدردانی می‌کنیم که با قدرت درباره رانت و فساد و بی‌کفایتی در حوزه اقتصادی کشور سخن می‌گویند.

ورزنده ادامه داد: خوب است سایر نمایندگان هم که همین دغدغه را دارند دغدغه خود را علنی و بدون محافظه‌کاری فریاد بزنند و التزام خود به خون شهدا را نشان دهند.

وی خواستار آن شد که قوه قضاییه با قاطعیت وارد کار شود و سروسامانی به وضعیت دلالان ارز، گران‌فروشان و محتکران و ایجادکنندگان حباب دهد و با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع انجام دهد.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با تأکید بر این‌که مردم این امتحان‌های سخت را پشت سر گذاشته و خواهند گذاشت، اظهار کرد: ملت ما دست از انقلاب خود برنمی‌دارند و آن‌ها که بنا دارند اعتماد مردم را نسبت به نظام خدشه‌دار کنند کور خوانده‌اند.

وی با بیان اینکه ما جوانان می‌آییم و آینده کشور را خواهیم ساخت و اقتصاد ملی را از دست برخی منفعت‌طلبان نجات می‌دهیم، متذکر شد: مبادا برخی نمایندگان همسو با دولت بخواهند نتیجه برون‌رفت از اوضاع اقتصادی نابسامان را با FATF گره زده مانند برجام آن را به سرعت تصویب کنند، به گمانی باطل با قطع بازوان کشور در منطقه مثلاً آمریکا با ما مهربان شود که به خدای احد و واحد چنین نخواهد شد و هر گامی عقب برویم آن‌ها ۱۰ گام پیش می‌آیند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار