امام جمعه ایلام گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات کشور گره گشا و سبب برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است.
کد خبر: ۶۲۴۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ 29 June 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛آیت‌الله محمدنقی لطفی در خطبه‌های نماز جمعه ایلام گفت: دولت و مجلس شورای اسلامی با نصب العین قرار دادن توصیه‌های مهم رهبری می‌توانند در بسیاری از موارد در حل مشکلات مردم موفق باشند.

وی ادامه داد: رهبری در این دیدار فرمودند اولویت مجلس در قانونگذاری باید در جهت حل مشکل طبقات ضعیف و متوسط جامعه باشد. وقتی مردم پیچ رادیو را باز می‌کنند نسبتی بین مشکلات و خواسته‌های خود با نطق‌های نمایندگان نمی‌بینند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی باید نقش نظارتی خود را درست اعمال کند. مشکلات اقتصادی مردم هر روز وجوه  گونانگون خود را نشان می‌دهد.

لطفی تصریح کرد: مجلس در کجای مختصات حل مشکلات مردم است ، یا در قانون نویسی ضعیف هستیم یا در نظارت اهمال کاری داریم.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: مجلس شورای اسلامی باید جلوی این ضعف‌ها و اهمال‌کاری‌ها را بگیرد، مردم ولی نعمت انقلاب هستند، آنها که بیشترین هزرینه را برای برپایی انقلاب داده‌اند نباید کمترین درامد از انقلاب را داشته باشند.

وی ادامه داد: معظم له در فراز دیگری خطاب به نمایندگان فرمودند عملی بودن قوانین و پرهیز از قانونگذاری در مسایل خلاف مصلحت کشور ضرورت دارد در برخی موارد دیده می‌شود که در برخی لوایح و طرح‌ها مصالح و منافع کشور نادیده می‌شود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: در این باب می‌توان به مباحث مربوط به به لوایح FATF طی ماه‌های اخیر اشاره کرد.

وی ادامه داد: توجه به محرومین و مستضعفین نیز همواره مورد توجه امام راحل بودند و همواره قوا را دعوت می‌"رفتند تا این مهم را در دستور کار خور قرار دهند.

وی به اتمام حجت رئیس قوه قضاییه با مخلال اقتصادی اشاره کرد و افزود: این رویداد نویدبخش برون رفت از مشکلات اقتصادی و نجات دادن اقتصاد از دست باندهای سازمان یافته مفسدان اقتصادی در کشور است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اگر تعدادی از مفسدان اقتصادی به دار مجازات آویخته شوند درس عبرتی خواهد شد برای غارتگران بیت‌المال و اخلالگران اقتصادی کشور که قطعا برای براندازی نظام و شکست انقلاب با دشمنان نظام اسلامی هماهنگی دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار