مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام ؛
مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام گفت:‌ روابط عمومی‌ها پل ارتباطی میان شهروندان و سازمان‌ها هستند و با پیگیری صادقانه امور، پیوند بین مسئولان و مردم را افزایش می دهند.
کد خبر: ۶۳۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ 24 July 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ آیت قیصر بیگی در اولین نشست روابط عمومی های فرمانداری های استان ایلام بیان کرد: تحقق پاسخگویی شفاف ارتباط مستقیمی با حوزه اطلاع رسانی ‌و وجود یک روابط عمومی فعال و حرفه ای با نیروهای تخصصی در مجموعه دولت دارد.

وی افزود: ‌ ارتقای جایگاه روابط عمومی شرط لازم برای بهبود فعالیت هاست اما کافی نیست و باید نیروی انسانی موردنیاز، ‌ابزار و تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری لازم برای آنان فراهم شود.

این مسئول گفت: در شرایط حساسی که امروز کشور در آن قرار دارد به معنای واقعی نیاز به تدبیر و امید داریم و فعالیت یک روابط عمومی پاسخگو با عمل مدیران و رسیدگی به مشکلات مردم تکمیل می شود.

قیصر بیگی تصریح کرد: شهروندان حق انتخاب، انتقاد در چارچوب قانون را دارند و این حق طبیعی است که در مصادیق حقوق شهروندی به صراحت به آن تاکید شده است.

وی گفت: یکی از عملکردهای استانداری برای پاسخگویی به مسائل و انتقادات مردم راه اندازی سامانه پیامکی توسط روابط عمومی استانداری ایلام است و شهروندان می توانند از طریق سامانه پیامکی 1000415 با مدیریت ارشد استان ارتباط برقرار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار