کد خبر: ۶۳۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵ 28 July 2018

تابناک / نائب رئیس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس با انتقاد از استخدام فامیلی در شهرداری تهران گفت: اگر این موضوعات صحت داشته باشد قطعا مجلس ورود و برخورد می کند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا، سیدکاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع فساد مدیریتی و خرید و فروش پست در شهرداری تهران و موضع گیری برخی اعضای شورا در این زمینه گفت: اگر این موضوع صحت داشته باشد، باید گفت که از کارهای قرون وسطایی است.

وی افزود: قطعا فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی به این موضوع ورود کرده و آنرا در جلسه رسمی خود بررسی می کند.

نائب رئیس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی تصریح کرد: اگر این موضوع صحت داشته باشد و خرید و فروش پست در شهرداری تهران انجام شود، از مسئولین مرتبط توضیح خواهیم خواست و قطعا برخوردهای لازم صورت می گیرد.

دلخوش با بیان اینکه خرید و فروش پست خلاف قانون است، افزود: آقایان باید مراقب باشند تا در زیر مجموعه آنها اینگونه اتفاقات نیفتد.

وی همچنین با اشاره به انتشار دغدغه ها و نگرانی اعضای شورای شهر در خصوص گسترش‌ استخدام‌های فامیلی در شهرداری تهران گفت: باید با استخدامهای فامیلی در هر دستگاه چه عمومی و چه دولتی برخورد شود و نباید این یک رویه شود.

نائب رئیس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شایسته سالاری، توجه به تخصص، تجربه و لیاقت را از جمله شاخص هایی دانست که باید در انتصابات و استخدامها توجه شود نه اینکه فامیل بازی، تبارگرایی و رابطه سالاری حاکم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار