مدیرعامل شرکت شهرهای صنعتی ایلام:
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان ایلام درگفتگو با خبرنگار تابناک ایلام از تاسیس دو ناحیه صنعتی در آسمان آباد و بخش کارزان در شهرستان های سیروان وچرداول خبر داد .
کد خبر: ۶۳۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ 04 August 2018

تابناک ایلام::یکی از مهمترین دغدغه های امروز مردم ومسئولین استان بیکاری وکمبود فرصت های شغلی است . موضوعی که با تکیه بر توانمندی ها و مزیت های هر نقطه از استان ایلام وبرنامه ریزی درست ومنطقی منطبق بر ظرفیتهای هر منطقه قابلیت مرتفع شدن در میان مدت را دارد.

بعنوان مثال در نقطه ای از استان که کشاورزی ودامپروری بعنوان یک مزیت تلقی می شود ،با تمرکز بر آن،حمایت و پشتیبانی درراستای بالفعل نمودن این ظرفیت، می توان با حداث کارگاههای تبدیلی زمینه اشتغال افراد بیکار وافزایش ارزش افزوده را دراین مناطق فراهم آورد.

بنا نیست که همه جوانان تحصیلکرده وغیر تحصیلکرده صرفا راه رهایی از بیکاری را در پشت میز نشیتی جستجو نمایند ،هم اینکه دولت بتواند با سهل سازی فرآیندهای ایجاد کارگاهها وحمایت از جوانان بیکار، زمینه اشتغال آنان را فراهم آورد و از سویی به اقتصاد درون زای کشور کمک نماید، بهترین و اسان ترین مسیر برای کاهش دغدغه خانواده ها وجوانان وهچنین کاهش آسیب های اجتماعی است.

موضوع مهمی که امروز با پیگیری مستمر مدیرعامل شرکت  شهرک های صنعتی استان ایلام درراستای تاسیسی دو ناحیه صنعتی جدید در استان و در نشست کمیته برنامه ریزی وتوسعه استان به تصویب رسید.با توجه به مزیتهای مناطق تعیین شده ،جمعیت ،دسترسی به محصول وبازار فروش ،تاسیس  این نواحی صنعتی تاثیر بسزایی در توسعه وکاهش آمار بیکاری خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان ایلام درگفتگو با خبرنگار تابناک ایلام از تاسیس دو ناحیه صنعتی در آسمان آباد و بخش کارزان در شهرستان های سیروان وچرداول خبر داد .

مرتضی دارایی گفت : موضوع مهم تاسیس دو ناحیه صنعتی در اسمان آباد و بخش کارزان در جلسه امروز کمیته برنامه ریزی وتوسعه استان مطرح و به تصویب اعضای این کمیته رسید .

دارایی افزود: ایجاد این دو ناحیه صنعتی در نقاط تعیین شده به لحاظ وجود مزیت های نسبی نظیر دامپروری وکشاورزی زمینه ساز رونق و توسعه ای مناطق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در دو نقطه تعیین شده نظیر تولید محصولات لبنی ،عسل ومحصولات کشاورزی ،تاسیس کارخانجات فرآوری و تبدیلی به توسعه و ایجاد اشتغال در این مناطق کمک شایانی خواهد کرد.

وی افزود : البته در کنار ایجاد صنایع تبدیلی وتولیدی ،متقاضیان می توانند صنایع دیگری را نیز مستقر نمایند و محدودیتی در این راستا وجود ندارد.

به گفته مرتضی دارایی تصویب این دو ناحیه صنعتی نتیجه پیگیرهای سالهای اخیر و مطالبات مردم این مناطق بوده است که پس از مطالعات صورت گرفته وبررسی ظرفیتهای موجود امروز در کمیته برنامه ریزی وتوسعه مطرح وبه تصویب رسید.

یقینا با استقبال سرمایه گذاران ،حمایت های دولت و مزیت های موجود ،میتوان آینده ای روشن توام با رشد وپیشرفت برای این مناطق متصور بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار