رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ایلام گفت :ملاک عمل کارکنان در اجرای ماموریت‌های سازمانی قوانین و مقررات جاری است.
کد خبر: ۶۳۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ 06 August 2018

 به گزارش تابناک ایلام، محمد روشنایی در جمع کارکنان پلیس راهور استان ایلام بابیان اینکه هر رفتار خلاف اخلاق و عرف جامعه جرم نیست اظهار داشت: برای ماموران حق برخورد با رفتارهای که درقانون برای آن جرم انگاری نشده است را نخواهند داشت.

وی در ادامه به سازمان و تشکیلات دادسرا و دادگاه نظامی در نظام حقوقی ایران  اشاره کرد و افزود: به استناد ماده 172 قانون اساسی دادسراهای نظامی مسؤولیت رسیدگی به جرائم خاص کارکنان نیروهای مسلح درحین انجام وظیفه را به عهده دارد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ایلام باز آموزی قوانین مورد نیاز کارکنان را یکی ضروریات همیشگی برای نیروهلای مسلح دانست و خاطرنشان کرد: آگاه‌سازی و آشنایی نیروها به قوانین و مقررات و اجرای صحیح آن  باعث عدم ورود ضرر و تحمیل هزینه مادی و معنوی به سازمان و فرد در هنگام ماموریت خواهد شد.

در آغاز این جلسه رئیس اداره عملیات و کنترل ترافیک پلیس راهور استان ایلام ضمن خوش آمدگویی و خیرمقدم گفت: کارکنان راهور به عنوان ویترین ناجا بیشترین تماس و رویایی مستقیم با مردم و رانندگان را دارند که همواره نیازمند ارشاد قضایی هستند و اطلاع  آنان از قوانین زمینه پیشگیری از بروز آسیب‌های سازمانی است.

ابوالفضل کوهزادی بیان داشت: افزایش دانش و استاندارد سازی رفتار حرفه‌ای کارکنان تداعی کننده پلیس هوشمند، قانون محور و حرفه‌ای در ذهن مردم و شهروندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار