فرمانده انتظامی شهرستان سیروان خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت: یک سارق حرفه ای در عملیات ماموران پلیس آگاهی دستگیر و به ۵ فقره انواع سرقت اعتراف کرد.
کد خبر: ۶۴۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ 07 August 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ بهـروز آزادی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت اموال و لوازم آنها، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه تحقیقات گسترده ای انجام و کارآگاهان با به کارگیری یک سری اقدامات علمی و تخصصی پلیسی و تشکیل تیم های نامحسوس در نهایت رد پای سارق  سابقه دار را در این گونه سرقت ها به دست آورده و بلافاصله دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان پس از شناسایی متهم، طی هماهنگی با مقام قضائی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر که پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و پرده از راز۵ فقره انواع سرقت برداشت.

سرهنگ آزادی با بیان اینکه متهم از یک کارگاه بلوک زنی و یک واحد مسکونی نیمه کاره  و همچنین منازلی که فاقد لوازم ایمنی مناسب بوده سرقت می کرد، گفت: به شهروندان توصیه می کنیم حتی المقدور برای کارگاه های کوچک تولیدی خود از نگهبان استفاده کنند و حتما برای منازل مسکونی از قفل های و درب های با ضریب ایمنی بالا استفاده نمایند و در صورت عزیمت به مسافرت حتما با همسایگان مورد وثق و قابل اعتماد هماهنگی لازم را داشته باشند./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار