دادستان ایلام:
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام گفت: تعامل پلیس و دستگاه قضایی در پیشگیری از وقوع جرم سازنده است.
کد خبر: ۶۴۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ 08 August 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ افشار خسروی زاده در نشست با فرمانده انتظامی شهرستان ایلام و جمعی از معاونانش اظهارداشت: دستگاه قضایی و پلیس در کنار یکدیگر باعث اعتماد وجلب رضایت مردم می شوند.

وی نیروی انتظامی را محوری‌ترین سازمان در برقراری نظم و امنیت و حفظ آرامش در جامعه دانست و گفت: پلیس بازوی توانمند دستگاه قضایی است.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام در پایان با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی دقیق می‌توان امنیت و آرامش را برای شهروندان به ارمغان آورد تصریح کرد: همدلی و همزبانی بین دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع جرائم دارد.

اولویت پلیس و دستگاه قضایی برقرای عدالت و امنیت است

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام نیز در این دیدار با اشاره به اینکه وظیفه نیروی انتظامی تولید و حفظ امنیت در جامعه است، گفت: دستگاه قضایی اجرای عدالت را در جامعه عهده دار بوده و امنیت پایدار در جامعه نیازمند تعامل و همکاری این دو دستگاه است.

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه اولویت کاری پلیس و دستگاه قضایی عدالت و امنیت در جامعه است گفت: لازمه تحقق امنیت اجتماعی پایدار مشارکت آحاد مردم و همراهی سایر دستگاه ها با پلیس و دستگاه قضایی است./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار