جلسه شورای اسلامی استان همدان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش برگزار گردید و در این جلسه در خصوص مشکلات مدارس شهرستانها بحث و تبادل نظر شد.
کد خبر: ۶۴۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷ 26 August 2018

جلسه شورای اسلامی استان همدان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش برگزار گردید و در این جلسه در خصوص مشکلات مدارس شهرستانها بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش تابناک همدان از کبودراهنگ، مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: در قرآن کریم به تعلیم و تربیت اساره شده است و رسالت همه انبیا اول مربیگری و بعد معلمی بوده است.

استفاده از سرباز معلم‌ها بدون آموزش تخصصی تدریس ممنوع

پورداود ابراز کرد: تعلیم و تربیت دوبال دارد که اگر انسان به آن احتمام داشته باشد به سرمنزل مقصود خواهد رسید تلاشمان باید این باشد تا از عقل فردی دوری کرده تا با خرد جمعی حرکت نمود.

از جمله پیگیریها و مسائل مطرح شده توسط شورای اسلامی استان می توان به انتخاب مدیران مدارس بر مبنای شایسته سالاری، پرداخت اضافه کاری های عقب افتاده معلمان،رتبه بندی معلمان، نوسازی مدارس فرسوده، آموزش شهروندی در مدارس و توجه بیشتر مدیران به شوراهای مدارس و انتخاب شهردار مدرسه برای رشد شخصیت و تقویت مشارکت جویی در نوجوانان و آحاد جامعه اشاره نمود.

سخنگوی شورای اسلامی استان در این جلسه اظهار کرد: استفاده از سرباز معلم ها باید بعد از آموزش و گذراندن دوره های تخصصی تدریس انجام گیرد .

عابدی افزود: سرباز معلم ها در صورت عدم تخصص در تدریس ، آموزش و تعلیم نمی توانند حق مطلب را ادا کنند و این باعث ضایع شدن حق روستاییان و ظلم به آنان میشود و شاهد افت تحصیلی خواهیم بود لذا توجه به این مهم از ضروریات است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار