استاندار ایلام گفت: ایلام شایسته توسعه است و قطعا تصویب منطقه آزاد تجاری مهران آبستن تحولات بزرگ توسعه ای و اشتغالزایی فراوان برای استان خواهد شد و باید قدر این موفقیت بزرگ را دانست.
کد خبر: ۶۴۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ 29 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی با توجه به  تصویب کلیات منطقه آزاد تجاری مهران اظهار داشت: بعد از تلاش های گسترده تمامی دلسوزان استان نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی در گذشته و حال، نماینده محترم ولی فقیه و مجموعه کارگزاران نظام و دولت در استان منطقه آزاد تجاری مهران به تصویب رسید.

وی این موفقیت بزرگ را به آحاد مختلف مردم شریف ایلام تبریک گفت و تصریح کرد: ایلام شایسته توسعه است و قطعا تصویب منطقه آزاد تجاری مهران آبستن تحولات بزرگ توسعه ای و اشتغالزایی فراوان برای استان خواهد شد و باید قدر این موفقیت بزرگ را دانست.

استاندار ایلام افزود: هر وقت در امورات پیش روی اتحاد وحدت داشته ایم موفق شده ایم و امروز حاصل و خروجی این اتحاد و وحدت را در این موفقیت بزرگ به نظاره نشسته ایم.

سلیمانی دشتکی در پایان ضمن عرض تبریک مجدد تصویب کلیات منطقه آزاد تجاری مهران گفت: از همه کسانی که در این راستا قدم برداشته اند و با اتحاد و وحدت خود زمینه ساز این موفقیت بزرگ شده اند تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: امیدوارم که در دامه مسیر با اتحاد و وحدت مثال زدنی که اکنون در ایلام شکل گرفته است مسائل و مشکلات استان یکی پس از دیگرای از سر راه برداشته شود و آینده ای روشن در پیش روی ایلامیان عزیز قرار گیرد.

گفتنی است نمایندگان مجلس امروز در خانه ملت لایحه پیشنهادی از سوی دولت برای الحاق ۸ منطقه به مناطق آزاد تجاری و صنعتی و ۱۲ منطقه جدید ویژه اقتصادی را مورد بررسی قرار دادند.

پس از بررسی و نکته نظرات افراد موافق و مخالف در نهایت این لایحه در مرحله کلیات با ۱۲۷ رای موافق، ۵۱ رای مخالف و ۱۰ رای ممتنع از مجموع ۱۹۶ نماینده به تصویب رسید.

براساس این لایحه و در صورت تصویب نهایی در استان های گلستان (اینچه برون)، ایلام (مهران)، اردبیل(اردبیل)، سیستان و بلوچستان(سیستان)، کردستان (بانه-مریوان)، هرمزگان (جاسک)، بوشهر (بوشهر)، کرمانشاه (قصرشیرین) منطقه آزاد تجاری - صنعتی ایجاد می شود./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ولایت مدار
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
جناب عجله نکنید شما دیروز تشریف آوردید.به کجا چنین شتابان...دیگران خیلی زحمت کشیدند اگر باز شماها بگذارید.مردم و ملت میدانند شانس آوردیم استانهایی دیگر برخوردار همراهی کردن وگرنه بیخیال...به دیگران رای دادیم و اینجور شد ۸ منطقه دیگر ضربدر در تعداد نمایندگان ..درسته.پس مردم اول انقلاب نیستند ..خیلی معرکه نگیرید ..نمایندگان با چانه زنی و تلاش و استاندار سابق دیگه شد...پس بخاطر خدا کار خراب نکنید.اجازه دهید فرصت سوزی نشود....جنگ و دعوا راه نندازی ....سنگر از هم بگیرید در شان مردم ما نیست...خدارا شکر...پس مردم و شما میدانیم که دیگه نیاز به اشاعه تفرقه ندارد..
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
حالا این طرح تو چه تاریخی عملی میشه؟
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
اگه تا بالای پل زاءره خاک تو سر همتون این همه منظر منطقه آزاد مهران بودیم گفتیم عقلا شعاش تا ایلام میاد اما متاسفانه تا مهران هم نمیرسه به چه مینازین چکار کردین همه پوزشو میزنیین واقعا از مسعولان ایلام بی عرضه تر نداریم
محمد
|
United Arab Emirates
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
اگه تا بالای پل زاءره خاک تو سر همتون این همه منظر منطقه آزاد مهران بودیم گفتیم عقلا شعاش تا ایلام میاد اما متاسفانه تا مهران هم نمیرسه به چه مینازین چکار کردین همه پوزشو میزنیین واقعا از مسعولان ایلام بی عرضه تر نداریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار