رئیس اداره ورزش و جوانان سیروان؛
رئیس اداره ورزش و جوانان سیروان گفت :شهرستان سیروان با توجه به موقعیت جغرافیایی از دیر باز متاسفانه از لحاظ زیر ساختی مورد توجه نمایندگان و مسئولین استان قرار نگرفته است.
کد خبر: ۶۴۹۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ 01 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ طالب فرجی اظهار کرد : مهاجرت مردم این شهرستان نیز علل مختلفی دارد که نبود فضاهای ورزشی مناسب برای تخلیه انرژی جوانان شاید یکی از  علت های آن باشد.

وی افزود : در قبل از ارتقاشیروان از  بخش به شهرستان مسئولین وقت در ایجاد فضاهای مناسب عملکرد قابل قبولی برای خود برجای نگذاشته اند به این دلیل که بیشترین تمرکز در احداث فضاهای ورزشی در شهر سرابله بوده است .

رئیس اداره ورزش و جوانان سیروان بیان داشت : در سنوات گذشته   تنها یک سالن ورزشی در شهر لومار در سال 75 احداث شده و پس از گذشت شش سال از عمر شهرستان هنوز فقر فضاهای ورزشی در سیروان مشهود است و .

وی یادآور شد : با توجه به شرایط جوی مناسب شهرستان، در نیمه دوم سال و با افزایش فضاهای ورزشی در شهرستان می توان شاهد میزبانی مسابقات شهرستانی، استانی و حتی کشوری در این شهرستان باشیم.

وی به پیشرفت پروژه های در دست اجرا در سطح شهرستان اشاره کرد گفت: پروژه ورزشی چمن مصنوعی سراب کارزان با 70درصد پیشرفت فیزیکی، سالن ورزشی چند منظوره چشمه پهن چشمه رشید با 95درصد پیشرفت فیزیکی، سالن ورزشی رزمی شهر لومار با 60درصد پیشرفت فیزیکی و زمین چمن روستای لرینی از مهمترین فضاهای ورزشی در حال ساخت در این شهرستان بشمار می آیند که می توان گفت از پیشرفت مناسبی برخوردار است .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار