مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی گفت: بیش از 70 درصد مددجویان زندان های استان به فعالیت های فرهنگی و تربیتی گرایش دارند و اقدام های مطلوبی در راستای ارتقای فرهنگی این افراد انجام شده است.
کد خبر: ۶۵۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸ 04 September 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی میرعلی اکبر بنی هاشمی روز سه شنبه در بازدید اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از زندان مرکزی ارومیه افزود: کلاس های قرآن و اقامه نمازهای روزانه در راستای ترویج فرهنگ دینی و اعتقادی با حضور روحانیان و مربیان مجرب علوم قرآنی در همه زندان های آذربایجان غربی بر گزار می شود.
وی اضافه کرد: رویکرد زندانبانی در آذربایجان غربی رویکردی فرهنگی و تربیتی است و در این راستا زندانیان در کلاس های مختلف فرهنگی و تربیتی قرآنی، فنی و حرفه ای حضور می یابند.
وی بیان کرد: آموزش قرآن کریم و آشنایی با مفاهیم کلام وحی مهمترین عامل در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی و تکرار جرم است و اقدام های موثری در زندان های استان در این خصوص انجام می شود.
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی ادامه داد: امسال همچنین بندهای پاک ویژه قرآنی با هدف اشاعه بیش از پیش معارف اسلامی در زندان های استان راه اندازی شده که زمینه ارتقای فعالیت های قرآنی را فراهم کرده است.
به گزارش ایرنا اقدامات فرهنگی و تربیتی در یک دهه گذشته در زندان های آذربایجان غربی نتایج ارزشمندی در پی داشته است و صدها زندانی در سطح استان از این خدمات بهره مند شده اند.
در ادامه این بازدید، زندانیان زندان مرکزی ارومیه به صورت چهره به چهره با رییس و اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی و برخی از مسوولان سازمان زندان ها دیدار و با آنان گفت و گو کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار