رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایوان گفت: با توجه به شرایط حاکم در کشور و تاثیر آن بر بازار در صورت ضعیف بودن نظارت، دلالان از این فرصت سواستفاده کرده و باعث ایجاد تنش و افزایش نامتعارف قیمت ها در عرضه کالاها می شوند. [نظارت مستمر دست دلالان را از بازار کوتاه می کند] امیدعلی عزتی روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار فرصتی برای اصناف و بازاریان بوده چرا که ممکن است با افرادی رو به رو شویم که از فضای حاکم بر اصناف و بازار سوء استفاده کنند. وی افزود: بمنظور جلوگیری از سوءاستفاده عده ای از شرایط موجود در بازار به کمک اصناف باید همه واحدهای صنفی ضوابط قانونی، درج قیمت بر روی کالا و برخورد تعزیراتی را رعایت و نسبت به این موضع حساس باشند. رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایوان یادآور شد: اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار و واحدهای صنفی این شهرستان در قالب گشت های مشترک با هدف نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی ارائه دهنده کالا و خدمات از اول مرداد ماه آغاز شده و تاکنون ادامه دارد. عزتی تاکید کرد: بمنظور کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها 2 گروه 2 نفره مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در قالب بازرسی و نظارت در سطح شهرستان در 2 نوبت صبح و عصر برای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و غیر صنفی فعالیت می کنند. وی اضافه کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت ایوان و گشت های تعزیرات حکومتی نیز بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی و کالاهای عرضه شده نظارت دارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان بدون هیچ اغماضی برخورد می شود. وی با بیان اینکه از ابتدای مرداد ماه تاکنون 70 پرونده تخلف صنفی تشکیل شده و برای رسیدگی به مقامات قضایی معرفی شده اند، تاکید کرد: تاکنون هیچ موردی در خصوص احتکار در بازار ایوان گزارش نشده است و شهروندان با آرامش اقلام مورد نیاز خود را از بازار تهیه نمایند. رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایوان از شهروندان خواست هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد. وی تاکید کرد: نظارت بر توزیع کالا وخدمات، ایجاد بستر مناسب برای تامین مایحتاج عمومی، رسیدگی سریع و دقیق به شکایات مردمی و پرونده های تشکیل شده از اهداف اجرای طرح تشدید نظارت بازرسی وتنظیم بازار است. به گزارش ایرنا، ایوان با جمعیت 55 هزار نفر در 35 کیلومتری شمال ایلام قرار دارد و دارای 2 هزار و 500 واحد صنفی فعال در قالب 10 اتحادیه در بخش های تولیدی، توزیعی و خدماتی است./م
کد خبر: ۶۵۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ 05 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ امیدعلی عزتی  در این خصوص  اظهار داشت: اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار فرصتی برای اصناف و بازاریان بوده چرا که ممکن است با افرادی رو به رو شویم که از فضای حاکم بر اصناف و بازار سوء استفاده کنند.

وی افزود: بمنظور جلوگیری از سوءاستفاده عده ای از شرایط موجود در بازار به کمک اصناف باید همه واحدهای صنفی ضوابط قانونی، درج قیمت بر روی کالا و برخورد تعزیراتی را رعایت و نسبت به این موضع حساس باشند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایوان یادآور شد: اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار و واحدهای صنفی این شهرستان در قالب گشت های مشترک با هدف نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی ارائه دهنده کالا و خدمات از اول مرداد ماه آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.

عزتی تاکید کرد: بمنظور کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها 2 گروه 2 نفره مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در قالب بازرسی و نظارت در سطح شهرستان در 2 نوبت صبح و عصر برای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و غیر صنفی فعالیت می کنند.

وی اضافه کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت ایوان و گشت های تعزیرات حکومتی نیز بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی و کالاهای عرضه شده نظارت دارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان بدون هیچ اغماضی برخورد می شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای مرداد ماه تاکنون 70 پرونده تخلف صنفی تشکیل شده و برای رسیدگی به مقامات قضایی معرفی شده اند، تاکید کرد: تاکنون هیچ موردی در خصوص احتکار در بازار ایوان گزارش نشده است و شهروندان با آرامش اقلام مورد نیاز خود را از بازار تهیه نمایند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایوان از شهروندان خواست هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: نظارت بر توزیع کالا وخدمات، ایجاد بستر مناسب برای تامین مایحتاج عمومی، رسیدگی سریع و دقیق به شکایات مردمی و پرونده های تشکیل شده از اهداف اجرای طرح تشدید نظارت بازرسی وتنظیم بازار است.

به گزارش ایرنا، ایوان با جمعیت 55 هزار نفر در 35 کیلومتری شمال ایلام قرار دارد و دارای 2 هزار و 500 واحد صنفی فعال در قالب 10 اتحادیه در بخش های تولیدی، توزیعی و خدماتی است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار