نایب‌رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان‌همدان با اشاره به درخشش سنگ‌نوردان همدانی در مسابقات قهرمانی کشور گفت: تیم سنگ‌نوردی دختران و پسران همدان در هجدهمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی کشور مقام‌های درخشانی را کسب کرد.
کد خبر: ۶۵۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 10 September 2018
عباس چشمه قصابانی گفت: دختران و پسران سنگ‌نورد همدانی در هجدهمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی کشور خوش درخشیدند.

به گزارش مهر، چشمه قصابانی افزود: در این مسابقات متین بیات مقام سوم جوانان رشته بلدرینگ را از آن خود کرد و محمد عبدالحسینی مقام چهارم رشته بلدرینگ را به دست آورد.

نایب‌رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان‌همدان با اشاره به سایر نتایج گفت: راحیل رمضانی در رشته بلدرینگ نوجوانان مقام اول را به دست آورد و زهرا سیفی نیز مدال نقره جوانان رشته لید را به گردن آویخت.

قصابانی عنوان کرد: همچنین کسب مدال نقره جوانان رشته بلدرینگ دیگر دستاورد زهرا سیفی در این دوره از مسابقات است.

وی با اشاره به سایر نتایج سنگ‌نوردان همدان بیان کرد: محدثه کهوند نیز توانست مقام چهارم بلدرینگ را کسب کند که فائزه سلیمانی و مهرداد شعبانی مربیگری تیم‌های سنگ‌نوردی دختران و پسران را بر عهده‌دارند.

نایب‌رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان‌همدان عنوان کرد: پروانه ردایی و عارف زارعی سرپرستی تیم همدان را در این دوره از مسابقات عهده‌دار بودند.

وی با اشاره به زیرساخت خوب همدان در رشته سنگ‌نوردی گفت: در حال حاضر مجموعه سنگ‌نوردی فرهاد در همدان در کل کشور بی‌نظیر است و در دل آن خوابگاه، سالن آموزشی، سالن بدن‌سازی، جایگاه تماشاگران و بسیاری از امکانات روز دنیا تعریف‌شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار