رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خبر داد:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از اختصاص یک بالگرد اورژانس به شهرستان های حوزه جنوبی استان ایلام خبر داد
کد خبر: ۶۵۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 18 September 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ کریم همتی در جلسه بررسی مشکلات بهداشتی درمانی بخش سراب میمه در دهلران اظهار داشت: اختصاص بالگرد دوم استان به حوزه جنوب بخشی از مشکلات منطقه مانند دوری از مرکز و صعب العبور بودن جاده‌های مواصلاتی را رفع می‌ کند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: در سفر اخیر معاو بهداشتی وزارت بهداشت به استان، بسیاری از خانه‌های بهداشت که بر اساس قانون شرایط ارتقا به مرکز بهداشتی را ندارند به ایشان معرفی کردیم لذا اگرچه نمی‌توان در راه ارتقای آنان نقشی ایفا کرد اما در بحث تزریقات و پانسمان می‌توانیم جمعیت روستایی را تحت پوشش خدمات بیشتری قرار دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ابراز کرد: تعداد ۹۳ پروژه بهداشتی درمانی در استان وجود دارد که در صورت فراهم شدن شرایط به صورت مطلوب، مراحل احداث آنان به اتمام خواهد رسید و استان به در حوزه بهداشت و درمان ارتقاء مناسبی پیدا می کند.

وی تصریح کرد: خدمت در سخت ترین شرایط آب و هوایی و دوری از مرکز و کمبود امکانات توسط پرسنل بهداشتی درمانی قابل تقدیر و تحسین است.

وی بیان کرد: تلاش خواهیم کرد که مشکلات و نارسایی‌ها در این منطقه محروم به حداقل ممکن برسد و ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم ارتقاء یابد./ح

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار