سینماهای مشهد در آغاز فصل پاییز در تازه‌ترین اکران‌های خود فیلم "سوفی و دیوانه" و " مغزهای کوچک زنگ زده" را به روی پرده نمایش می‌دهند.
کد خبر: ۶۶۱۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ 30 September 2018

به گزارش تابناک : همزمان با فصل پاییز سینماهای مشهد تازه‌ترین محصولات سینمای ایران را در پردیس‌های سینمایی به روی پرده دارند.

"مغزهای کوچک زنگ زده" جدیدترین فیلم هومن سیدی است که در جشنواره فجر گذشته خوش درخشید و این روزها در سینماهای مشهد رکوردار فروش اکران‌های پاییز است و در پردیس سینمایی هویزه، گلشن، اطلس و سینما آفریقا در حال اکران است.

 در خلاصه این فیلم آمده است: "میگن اگه چوپان نباشه گوسفندها تلف میشن، یا گم میشن یا گرگ بهشون میزنه یا از گرسنگی میمیرن، چون مغز ندارن. هرکی که مغز نداره به چوپان احتیاج داره، یه چوپان دلسوز... چوپان حکم پدر گوسفندهارو داره، آدم بدون پدر هیچی نیست"

نوید محمد زاده، فرید سجادی حسینی و فرهاد اصلانی با حضور نازنین بیاتی - با معرفی نوید پور فرج، مرجان اتفاقیان و هامون سیدی در این فیلم اجتماعی به ایفای نقش پرداختند.

"سوفی و دیوانه" نام دیگر اثر مهدی کرم‌پور است که در این روزهای پاییزی بر پرده سالن سینمایی هویزه، اطلس و گلشن مشهد اکران می‌شود.

امیر جعفری، به آفرید غفاریان، محمدرضا شریفی نیا، سیامک صفری، سعید امیر سلیمانی، الهه حصاری و رضا یزدانی بازیگران این فیلم هستند که در خلاصه این فیلم آماده است "من مست و تو دیوانه، ما را که برد خانه".

فیلم سینمایی "جاده قدیم" تازه‌ترین اثر سینمایی منیژه حکمت است که به تازگی در پردیس سینمایی هویزه، گلشن و مجموعه سینمایی اطلس به روی پرده رفته است.

در خلاصه فیلم "جاده قدیم" آماده است که "در شب سال نو مینو به خانه باز نمیگردد ..."، مهتاب کرامتی، آتیلا پسیانی، ترلان پروانه، محمدرضا غفاری، شیرین یزدان بخش و هدی زین العابدین از بازیگران این فیلم هستند.

فیلم "عرق سرد" دومین فیلم کارنامه کاری سهیل بیرقی است که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی آن را نیز بر‌ عهده داشته است. این فیلم برای اولین بار در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد. این فیلم هم‌اکنون در پردیس سینمایی هویزه، گلشن و اطلس درحال اکران است.

این فیلم  روایتگر داستان افروز اردستانی با بازی باران کوثری، کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران است. به دلیل گلزنی افروز اردستانی این تیم برای اولین بار توانسته به فینال مسابقات آسیایی راه پیدا کند، اما زمانی که او به قصد سفر به مالزی به فرودگاه مراجعه می‌کند، متوجه می‌شود که ممنوع الخروج شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار