رئیس پلیس راه ایلام خبر داد؛
رئیس پلیس راه ایلام از اعمال محدودیت های ترافیکی اربعین 97 در محورهای مواصلاتی این استان از 30 مهرماه خبر داد.
کد خبر: ۶۶۷۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ 14 October 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده  اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی اربعین از 30 مهرماه در راه های مواصلاتی منتهی به مهران در استان ایلام به اجرا در خواهد آمد.

وی ادامه داد: مسیر حمیل - سرابله - ایلام، اسلام آباد - ایوان - ایلام، ایلام - صالح آباد - مهران، ایلام - ملکشاهی - مهران، دهلران - مهران، دره شهر -بدره - ایلام - مهران از جمله مسیرهای مواصلاتی منتهی به مرز بین المللی مهران است که محدودیت های ترافیکی در آنها اجرا می شود.

همتی زاده اضافه کرد: طبق محدودیت هایی که اعمال می شود عبور و مرور تمامی وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین غیر از تانکرهای سوخت رسان و اتوبوس های حمل مسافر از تاریخ 30 مهرماه 97 تا 10 آبان ماه 97 ممنوع خواهد بود.

سرهنگ همتی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تمامی یگان های خدمت رسان پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه برای خدمت رسانی هرچه با کیفیت تر به زائرین در کنگره عظیم و معنوی اربعین در آماده باش کامل هستند.

وی خطاب به رانندگان وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: تمام تلاش های نیروهای پلیس راه در راستای حفاظت از جان و مال زائران است و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از طرف عموم رانندگان خدمت رسانی پلیس به ملت را روان تر خواهد ساخت../م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار