استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت:برای تسریع در روند اشتغال جوانان بروکراسی اداری باید ریشه کن شود و سیستم مدیریتی برای توسعه و پیشبرد برنامه های استان از خود انعطاف پذیری نشان دهد.
کد خبر: ۶۷۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ 21 October 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان ایلام اظهار داشت: در شرایط کنونی حضور سرمایه گذاران خارجی در ایلام می تواند یک موفقیت بزرگ در جهت توسعه استان باشد.

وی تلقی ناصواب از شغل و گرایش افراطی به مشاغل مزدبگیری به خصوص در مشاغل دولتی را از موانع رونق فرهنگ صنعتی وتولیدی در استان ایلام ذکر و تصریح کرد: فرهنگ کار استان باید بگونه ای باز تعریف شود تا همه فقط دنبال کارمند شدن نباشند.

وی افزود: یکی از منشاهای مشکلات اشتغال جوانان نگاه غیراصولی به مقوله کار است به گونه ای که تنها شغل مورد نظر آنان دستیابی به کار اداری و دولتی است که این نگاه باید تغییر کند.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: برای تسریع در روند اشتغال جوانان بروکراسی اداری باید ریشه کن شود و سیستم مدیریتی برای توسعه و پیشبرد برنامه های استان از خود انعطاف پذیری نشان دهد.

استاندار ایلام تاکید کرد: فرصت های شغلی مغفول در کشور بسیار وجود دارد و جوانان نه تنها از این فرصت ها استفاده نکرده بدنبال کسب مهارت نیز در این راستا نیستند لذا باید در وهله اول نگاه آنان تغییر یابد سپس آنان را به کسب مهارت و تخصص روز تشویق و ترغیب کرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان ایلام نیز در این نشست گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری 535 هزار و 972 نفر در کشور تسهیلات دریافت کرده که از این رقم 5 هزار و 547 نفر تسهیلات ازدواج دریافت کرده اند.

محمد رضا تردست افزود: مبلغ کل پرداختی تسهیلات به جوانان در این مدت 925 میلیارد ریال بوده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار