استاندار ایلام خبرداد؛
استاندار ایلام گفت:با توجه به موج برگشت زائران، همه امکانات استان برای رفاه حال زائران مهیا شده است.
کد خبر: ۶۷۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳ 27 October 2018

استاندار ایلام گفت: خوشبختانه در مسیر رفت زائران به کربلا همه امکانات برای رفاه حال آنها در استان به خصوص شهر مهران و پایانه مرزی مهیا شده بود.

  به گزارش تابناک ایلام ؛قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه 5 آبان ماه در خصوص وضعیت تردد زائرین در مهران گفت: خوشبختانه مسیر تردد زائرین در سطح شهر مهران به خصوص پایانه مرزی مهران روان شده است.

وی افزود: در چند روز گذشته مشکلاتی وجود داشت ولی با پیگیری های انجام  شده در سطح ملی و گفتگو با مقامات کشور عراق خوشبختانه در کمترین زمان ممکن حل شدند.

استاندار ایلام بیان داشت: با توجه به موج برگشت زائران، همه امکانات استان برای رفاه حال زائران مهیا شده است.

سلیمانی دشتکی گفت: زائرانی که قصد رفتن به کربلا دارند می توانند بدون هیچ گونه مشکلی از مرز مهران تردد کنند.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام گفت: جلساتی برای برگشت زائران با ستاد اربعین و گفتگو با مسئولان کشوری در خصوص پیک جمعیت صورت گر فته است، در روزهای آینده پیش بینی می شود که جمعیت بیشتری از مرز مهران وارد کشور شوند.

ورود ۱۷۵ هزار نفر از مرز مهران به کشور

استاندار ایلام عنوان کرد: در چند روز گذشته روزانه ۳ تا ۴ هزار نفر از مرز مهران وارد کشور می شدند ولی دیروز ۴۵ هزار نفر وارد کشور شدند.

سلیمانی دشتکی افزود: پیش بینی می شود امروز بیش از ۷۰ هزار نفر از مرز مهران وارد کشور شوند.

وی گفت: در روزهای آینده پیش بینی می شود تا ۲۵۰ هزار نفر از مرز مهران واردکشور شوند ودر این راستا پیش بینی های لازم تدوین شده است.

استاندار ایلام بیان داشت: در بحث خدمات پزشکی، امداد رسانی وخدمات رسانی هماهنگی لازم شده است تا زائرین به راحتی وارد کشور شوند

وی افزود: تا به امروز بیش از یک میلیون و 30 هزار نفر از مرز مهران تردد کردند و عازم کربلا شدند و همچنین تاکنون 170 هزار نفر از مرز مهران وارد کشور شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار