فرماندارچرداول تشریح کرد
فرماندار شهرستان چرداول گفت: امکانات بیمارستان امام علی (ع) شهر سرابله به عنوان تنها بیمارستان شهرستان چرداول تا پایان سال جاری تکمیل می شود.
کد خبر: ۶۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۰ 28 July 2015
فرماندار شهرستان چرداول گفت: امکانات بیمارستان امام علی (ع) شهر سرابله به عنوان تنها بیمارستان شهرستان چرداول تا پایان سال جاری تکمیل می شود.

پرویز کولانی بااعلام این خبراظهارداشت: در حال حاضر بیمارستان امام علی سرابله مرکز شهرستان چرداول تنها بیمارستان شهرستان محسوب می شود که در طرح نظام سلامت دارای امکانات بسیار خوبی شده است.

وی بیان داشت: در حال حاضر بیش از سه میلیارد ریال جهت تجهیز و نوسازی فضای فیزیکی بیمارستان هزینه شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه تا چند ماه آینده امکانات بیشتری در این بیمارستان نظیر بخش ای سی یو و سی سی یو مستقر می شود، گفت: برای این بخش نیز بالغ بر دو میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی عنوان کرد: هم اکنون این بیمارستان دارای امکانات و پزشک متخصص است و در آینده ای نزدیک هم کادر درمان و هم امکانات بیمارستان افزایش می باید.

وی بیان داشت: در حال حاضر این بیمارستان ۹۶ تخت پذیرش بیمار دارد که در طرح نظام سلامت پنج پزشک متخصص و بخشهای آزمایشگاه، سونوگرافی و...نیز در آن فعال شده است.

کولانی با اشاره به طرح نظام سلامت در شهرستان چرداول گفت: این طرح باعث کاهش هزینه های مردم شهرستان شده و در آینده ای نزدیک خدمات مطلوب تری به مردم شهرستان ارائه می شود.

وی افزود: با ارائه خدمات مطلوب به مردم قطعا شاهد کم شدن رفت و آمد مردم شهرستان به مرکز استان برای خدمات پزشکی هستیم که این مهم بخشی از مشکلات را حل می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار