مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: مقابله با‌گران‌فروشی وافزایش بی‌رویه نرخ‌کالاها گامی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۶۷۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ 11 November 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ نعمت الله بیرانوندی اظهار داشت: مردمی که با تمام توان در مقابل تحریم و تهدید آمریکا ایستاده است نباید توسط عده‌ای گرانفروش مورد سواستفاده قرار گیرند و اجناس را بالاتر از نرخ مصوب به آنان بدهند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: تعزیرات حکومتی استان ایلام با تمام امکانات و پرسنل برای مقابله و برخورد با هرگونه سواستفاده در بازار ایلام آماده و روزانه با رصد بازار توسط بازرسان و استفاده از سامانه گویا به این مهم می‌پردازد.

وی استقار گشت‌های مشترک در سطح استان ایلام و شهرستان‌های تابعه را در اجرای اهداف کنترل بازار دانست و خاطر نشان کرد: دربرخورد با گرانفروشان و محتکران هیچ اغماض و ملاحظه‌ای اعمال نمی‌شود.

بیرانوند، احتکار را اقدامی برای حرکت در خط دشمن نام برد و افزود: اقدام محتکر و گرانفروش در خط دشمن و همگام با طراحان تهدید و تحریم علیه ملت ایران است و هرگونه اغماض با آنان خیانت به مردمی است که پای این انقلاب ایستاده و برای آن خون داده و امروز تحریم و تهدید آمریکا را با شکست مواجه کرده‌اند.

وی کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی را با انجام به موقع ماموریت‌های تعزیرات حکومتی دانست و گفت:  توجه و مقابله با پدیده گران‌فروشی و افزایش بی‌رویه نرخ‌کالاها  گامی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است.

بیرانوند، رشد اقتصادی، افزایش قدرت خرید مردم، اعتماد مردم به دولت و سلامت بازار را در گرو برخورد با اخلال‌گران بازار دانست و تصریح کرد: شهروندان استان ایلام هرگونه گرانفروشی و احتکار را از طریق سامانه گویا (135 )و یا طرح حضوری با تعزیرات حکومتی در میان بگذارند./ح

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار