کد خبر: ۶۸۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 29 July 2015
یک نماینده مجلس گفت: با کمال تاسف عده‌ای علی‌رغم انذارها و بیم‌دهی‌های رهبری، با اظهارات توهین‌آمیز، با پخش شب‌نامه در مجلس و عملشان گویی قصد انتقام از دولت و نمایندگان برآمده‌اند.

شب‌نامه، اختلاف، انحصارگری سم مهلک پیشرفت کشور استبه گزارش خبرنگار مجلس  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمالدین پیرمؤذن نماینده مردم ارومیه، نمین و نیر در  جلسه علنی امروز (چهارشنبه 7 مرداد) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: با کمال تاسف عده‌ای علی‌رغم انذارها و بیم‌دهی‌های رهبری، با اظهارات توهین‌آمیز، با پخش شب‌نامه در مجلس و عملشان گویی قصد انتقام از دولت و نمایندگان برآمده از اراده ملت و تلخ کردن کام ملت را دارند، تبریک توافق و مراتب حق‌شناسی و قدردانی خویش را از زحمت بی‌شائبه دولت اعلام می‌دارم.

وی افزود: در ایران، در سال دولت و ملت، دیگر احدی نمی‌تواند با بی‌توجهی به خواست واقعی رهبر و ملت و منافع ملک و ملت به مشارکت جدی مردم، که رگ حیاتی استراتژی توسعه کشور و حضور میلیونی ملت در انتخابات پیش‌روی مجلس و تحقق حماسه سیاسی دیگر و حماسه اقتصادی است، آسیب‌ برساند.

این نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد: تخریب، خشونت، خودسری، شب‌نامه، اختلاف، انحصارگری و افراطی‌گری سم مهلک پیشرفت کشور و تعالی هموطنان است.

وی ادامه داد: ملت خسته از دعواهای سیاسی بی‌حاصل و غوغاسالاری‌های ناپسند به آرامش خیال و تحقق حماسه اقتصادی با ظرفیت‌های شغلی فراوان نیاز دارند. در هیاهوی دعوایمان، صدای ملت شنیده نمی‌شود. ما بایستی اذهان خود را متحول سازیم.

این نماینده مجلس یادآور شد: چهارم مردادماه روز ملی کهن‌شهر اردبیل، روز استان قهرمان‌پرور اردبیل، روز ملت تاریخ‌ساز ایران گرامی باد از سفر برادرم جهانگیری به اردبیل که خار چشم اختلاس‌گران و حیف و میل کنندگان بیت‌المال هم هستند، تشکرمی‌کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار