جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: با ولایت مداری و بصیرت در عملیات مرصاد به پیروزی رسیدیم و استکبار هیچگاه نمی تواند ملت ما را از دین و ولایت جدا کند.
کد خبر: ۶۸۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴ 29 July 2015
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: با ولایت مداری و بصیرت در عملیات مرصاد به پیروزی رسیدیم و استکبار هیچگاه نمی تواند ملت ما را از دین و ولایت جدا کند.

به گزارش ایرنا ؛سردار علی فضلی  در یادواره 14 شهید ملایر در عملیات مرصاد در مسجد ولیعصر(عج) این شهر افزود: نابودی منافقان با فداکاری، شجاعت و از خودگذشتگی رزمندگان در عملیات مرصاد رقم خورد.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر سه پایه قرآن، عترت و شهادت بنا شده و نظام جمهوری اسلامی با ولایت مستحکم و استوار ایستاده است.

فضلی با تاکید بر اینکه مستکبرین هیچگاه به آرزوی خود مبنی بر جدایی مردم از اسلام و ولایت نخواهند رسید بیان کرد: حمله منافقان بعد از قطعنامه 598 طراحی شده بود و منافقان با فنون نظامی و تجهیزاتی که از غرب و استکبار گرفته بودند، از غرب کشور عملیات خود را آغاز کردند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین علت این حرکت منافقان را عدم شناخت آنان از امام راحل و مردم ایران دانست و گفت: رزمندگان اسلام موفق شدند با گردان های محدود، دشمن را در تنگه مرصاد زمین گیر کنند و بیش از دو هزارو 400 نفر از منافقان به دست نیروهای ما اسیر شدند یا به هلاکت رسیدند.

وی ادامه داد: در این عملیات بیش از هفت هزار نفر از منافقان جمع شده بودند و لشکر آزادی بخش را تشکیل دادند و اگر بصیرت، جوانمردی و اطاعت از ولی امر مسلمین نبود، سرنوشت این عملیات مشخص نبود.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: توفیق رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد کمتر از توفیق رزمندگان اسلام در جنگ های صدر اسلام در برابر دشمنان نبود و این عملیات و سایر عملیات ها در دفاع مقدس درخشان ترین برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

سردار فضلی تاکید کرد: امروز باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و نباید از مکر و حیله آمریکایی ها، کشورهای اروپایی حامی آمریکا، رژیم صهیونیستی و کسانی که از داعش و گروه های تکفیری حمایت می کنند غافل شویم.

وی با بیان اینکه اجازه تعدی هیچ متجاوزی را به ذره ای از خاک وطن نمی دهیم گفت: انقلاب اسلامی امروز الگویی برای سایر کشورهای اسلامی است و اگر اطاعت از امر ولی فقیه نبود، ایستادگی درمقابل دشمنان در یمن، سوریه و عراق امکان نداشت.

شهرستان ملایر یک هزارو 100 شهید والا مقام را تقدیم انقلاب کرده و با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در جنوب شرقی استان همدان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار