استاندار همدان گفت: با تمام توان از واحدهای تولید استان همدان حمایت کرده و اجازه تعطیل شدن واحد های تولیدی در استان را نخواهم داد.
کد خبر: ۶۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 31 July 2015
استاندار همدان گفت: با تمام توان از واحدهای تولید استان همدان حمایت کرده و اجازه تعطیل شدن واحد های تولیدی در استان را نخواهم داد.

 به گزارش ایرنا؛محمد ناصر نیکبخت در کارگروه تسهیل و رفع موانع واحدهای تولیدی استان همدان افزود: به هیچ دستگاه و سازمانی اجازه نمی دهم که با طرح دلایل مختلف زمینه را برای تعطیلی واحدهای تولید استان فراهم کنند.

وی تصریح کرد: اصناف این استان از عملکرد امور مالیاتی ناراضی بوده و از افزایش یکباره و چند برابری مالیات در سالجاری گلایمندند.

وی عنوان کرد: امور مالیاتی به جای فشار به اصناف دنبال کشف منابع جدید و فرارهای مالیاتی باشد.

نیکبخت گفت: شرایط اقتصادی کشور در هشت سال دولت قبل قفل بود اما اکنون دولت یازدهم با شعار احیای اقتصاد وارد عمل شده است.

استاندار همدان اضافه کرد: اگر بدین شکل با اصناف و واحدهای تولیدی برخورد شود دیگر انگیزه ای برای ایجاد اشتغال نمی ماند و جذب سرمایه گذار نیز فایده ای نخواهد داشت.

نیکبخت تصریح کرد: عادلانه و منصفانه برخورد کنید و امور مالیاتی اگر می بیند درآمد یک واحد بیشتر شده است اظهار نامه برای آن واحد ارسال کند و در صورت کتمان فرد با وی برخورد کنند اما به دلایل دیگر به این مردم اجباری اینچنینی وارد نکنید.

استاندار همدان خطاب به رییس اتاق اصناف استان نیز اضافه کرد: چرا مشکلات موجود در واحدهای صنفی و اعتراضات آنها را برای بیان نمی کنید؟ اگر اجحافی در حق تولید و صنعت صورت گیرد وارد عمل شده و با خاطیان برخورد خواهم کرد.

وی بیان کرد: حل این مشکلات نیازمند برگزاری جلسه ای با حضور تولید کنندگان و نمایندگان دارایی و مالیات است که بزودی این جلسه برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار