دکتر علیرضا مدرکیان اظهار کرد: بررسی‌ها درباره پرونده رئیس کتابخانه مرکزی همدان که ۲۱ آذرماه پس از زایمان در بیمارستان بوعلی جان باخت، انجام شده و در مراحل قانونی قرار دارد و فردا نیز در این زمینه جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۹۷۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹ 30 December 2018
رئیس سازمان نظام پزشکی همدان در حالی اعلام کرد علت مرگ رئیس کتابخانه مرکزی همدان اواسط هفته مشخص می‌شود که پزشکی قانونی این گفته را رد کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا مدرکیان اظهار کرد: بررسی‌ها درباره پرونده رئیس کتابخانه مرکزی همدان که ۲۱ آذرماه پس از زایمان در بیمارستان بوعلی جان باخت، انجام شده و در مراحل قانونی قرار دارد و فردا نیز در این زمینه جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه منتظر اعلام نظر پزشکی قانونی هستیم و هنوز جوابی از این نهاد قضایی دریافت نکرده‌ایم، ادامه داد: پزشکی قانونی از این مادر نمونه‌برداری کرده و در صورت تشخیص قصور، برخورد لازم با پرستار و پزشک فرد متوفی صورت می‌گیرد چرا که تا وقتی حکمی صادر نشود نمی‌توان تصمیمی بر منع اشتغال پزشک و پرستار گرفت.

مدرکیان با تأکید بر اینکه به طور قطع اگر قصوری صورت گرفته باشد، با این افراد به شدت برخورد می‌شود، تصریح کرد: برای مشخص شدن قصور پزشکی بعد از نظریه پزشکی قانونی موضوع به کمیسیون نظام پزشکی ارجاع داده می‌شود.

دکتر علی‌احسان صالح، مدیرکل پزشکی قانونی همدان نیز درباره این پرونده گفت: هنوز علت مرگ رئیس کتابخانه مرکزی همدان مشخص نشده و پرونده در دست بررسی است چرا که معمولا پروسه برای دریافت نتایج نمونه‌برداری‌ها زمان‌بر است.

گفتنی است؛ منصوره حسینی‌شعار، رئیس کتابخانه مرکزی همدان حدودا ۳۵ ساله بود که ۲۱ آذرماه پس از تولد نخستین فرزندش در بیمارستان بوعلی همدان جان باخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار