رئیس واحد آتش نشانی شرکت پالایش گاز ایلام از خریداری تجهیزات مدرن آتش نشانی در شرکت پالایش گاز ایلام خبر داد و گفت: آتش نشانی این شرکت به تجهیزات ثابت، سیار و خودروهای مقابله با حوادث احتمالی همچون آتش سوزی تجهیز شده است.
کد خبر: ۶۹۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 02 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ ،مهندس علی کمندی اظهار کرد : واحد آتش نشانی این پالایشگاه برای حوادثی همچون نشست گاز و مایعات، حریق، سقوط از ارتفاع و دیگر حوادثی که ممکن است رخ دهد، آمادگی کامل دارد و نیروهای ورزیده و با تخصصی در این زمینه آموزش داده شده است.

وی از خرید امکانات مدرن برای کنترل و مقابله با حوادث احتمالی خبر داد و اظهار داشت: پیشگیری از وقوع حریق در پالایشگاه اصلی ترین وظیفه آتش نشانی است که در این زمینه برنامه های مدونی در دستور کار قرار دارد که به مرور زمان اجرایی می شوند.

وی ضمن تاکید برکنترل حریق در زمان طلایی تصریح کرد: تجهیزات و دیگر امکانات اطفا حریق بایستی در تمام نقاط شرکت وجود داشته باشد تا نیروها در صورت بروز حوادث احتمالی بتوانند سریعا وارد عمل شوند.

رئیس واحد آتش نشانی شرکت پالایش گاز ایلام گفت :کلیه پرسنل شاغل در این شرکت هر ساله در کلاس های تخصصی آتش نشانی شرکت می کنند و آموزش های مقابله با آتش سوزی را فرا گرفته اند.

مهندس کمندی به آموزش های پرسنل پالایشگاه اشاره و افزود: آموزش تئوری حریق، کارعملی با خاموش کننده ها، شناسایی و کار با تجهیزات آتش نشانی، شناسایی و نحوه برخورد با موارد غیر ایمن و غیره از جمله آموزش های هستند که هر ساله به تمامی شاغلین پالایش گاز ایلام داده می شود.

وی از نصب و راه اندازی خاموش کننده های پودری در اوزان مختلف در تمام نقاط این شرکت خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر این ها، خاموش کننده های دی اکسید کربن در اوزان 6، 30 و 50 کیلوگرمی در محوطه ها نصب شده است.

وی از نصب و راه اندازی خاموش کننده شلنگ قرقره در ساختمانهای اداری شرکت خبر داد و خاطرنشان کرد: شیرهای ایستاده آتش نشانی در محوطه های فرآیندی و غیر فرآیندی هر 45 متر، یک عدد نصب و آماده مقابله با حوادث احتمالی است.

رئیس واحد آتش نشانی شرکت پالایش گاز ایلام از نصب و راه اندازی 40 دستگاه تنفسی خبر داد و گفت:در داخل سایت گاز فرآیندی این شرکت دستگاه های تنفسی آماده به کار در داخل جعبه ها قرار داده شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار