مرکز تجاری (پاساژ باغ اسلامی) در مرکز شهر ایلام به علت اتصال برق از کولرهای واحدهای تجاری مستقر در این مرکز، طعمه حریق شد.
کد خبر: ۶۹۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵ 01 August 2015
یه گزارش تابناک ایلام ،معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: در تماس تلفنی با 125 مرکز فوریت های آتش نشانی، مبنی بر آتش سوزی پاساژ باغ اسلامی در خیابان آیت الله طالقانی، ‏بلافاصله ماموران آتش نشانی به همراه سایر گروه های امداد و نجات به محل ‏حادثه اعزام شدند.

رضا داودی تاکید کرد: نیروهای اعزامی ضمن ایمن سازی محل حادثه و متفرق کردن مغازه داران و افراد حاضر در محل اقدام به اطفای حریق کردند.

وی افزود: اتصال سیم های سه دستگاه کولر گازی و آتش گرفتن بخشی از پوشش بام این مرکز تجاری علت اصلی وقوع حریق و آتش سوزی است که با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.‏

معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام یادآور شد: خوشبختانه این آتش سوزی تلفات جانی نداشت ولی خسارت های مادی به همراه داشته که علت آن نیز توسط کارشناسان در دست بررسی است.

به گفته وی، هنوز از میزان خسارت این حادثه آتش سوزی گزارشی ارایه نشده است.

به گزارش ایرنا، انفجار کپسول گاز در روستای چالسرا شهرستان ایلام نیز عصر روز گذشته به مرگ دو نفر و زخمی شدن دو نفر دیگر شده بود.

چهارشنبه شب گذشته نیز حریق بخش های از جنگل های بلوط دینارکوه در شهرستان آبدانان را در بر گرفته بود که پس از 13 ساعت تلاش نیروهای امدادی و مردم این آتش سوزی مهار شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار