کد خبر: ۷۰۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ 06 January 2019

تابناک / نماینده رودسر و املش از استاندار و مدیران کل ادارات استان گیلان خواست تا پایان دی ماه وضعیت ادارات شهرستان رودسر را مشخص کنند.

اسدالله عباسی در پاسخ به سوال خبرنگار رودسریها در خصوص دلیل تعویق افتادن اتمام پروژه تقاطع غیرهمسطح کلاچای در سال ۹۷ اظهار داشت: هفته گذشته در جلسه ای که در دفتر مدیرکل راه و شهرسازی با حضور پیمانکار برگزار شد دلیل تاخیر پروژه را خواستار شدیم که ادله آن عدم همکاری دستگاه های دیگر در عقب نشینی معابر حاشیه تقاطع از جمله شهرداری کلاچای ، بنیاد مسکن و … بوده است که اگر شهرداری خواستار سرمایه گذاری در حاشیه تقاطع است باید در این پروژه سرمایه گذاری کند.

 

وی اضافه کرد: عدم مشخص بودن وضعیت مدیرکل راه و شهرسازی در ماه های اخیر و پرداخت نشدن مطالبات پیمانکار دلیل دیگر تعویق اجرا و اتمام پروژه تقاطع غیرهمسطح کلاچای است که با توجه به قول مساعد مدیرکل جدید راه و شهرسازی مطالبات پیمانکار پرداخت و اجرای پروژه از هفته آینده آغاز خواهد شد.

 

نماینده رودسر و املش در پاسخ به سوال خبرنگارما درخصوص آخرین وضعیت راه املش به شلمان گفت: تعویق پروژه املش به شلمان بدلیل عدم تامین مصالح بوده و عدم هماهنگی دستگاه ها و ادارات شهرستانی و استانی ، که از استاندار گیلان ، معاون عمرانی استانداری، مدیران کل آب منطقه ای ، صنعت و معدن و منابع طبیعی خواستار توجه ویژه برای تامین مصالح این پروژه هستیم.

 

عباسی درخصوص تعیین وضعیت ادارات شهرستان به سوال خبرنگار رودسریها گفت: وقتی که فرمانداری با سرپرست اداره شود مدیران کل توجهی به وضعیت ادارات زیرمجموعه شان نخواهند کرد و موجب نارضایتی مردم خواهد شد.

 

وی با اشاره به فرارسیدن سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خواستار تعیین تکلیف وضعیت ادارات شهرستان و ابلاغ حکم مدیران شد و خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولین استانی با ترمیم این وضعیت که موجب بی انگیزگی کارمندان ادارات و نارضایتی مردم شده است ، خاطره خوشی را در آغاز چهلمین سال انقلاب برای مردم به یادگار بگذارند.

 

خبرنگار رودسریها درخصوص آخرین وضعیت تخصیص اعتبارات سیل کاکرود و سرمازدگی فندق اشکور از نماینده مردم رودسر و املش پرسید که وی در پاسخ گفت: در خصوص روستای سیل زده کاکرود مسئله راه است که نیاز به رضایت مالکین زمین های مسیر احداث راه دارد و با توجه به اینکه مدیریت ستادبحران برعهده آقای اکبرزاده مدیرکل بنیاد مسکن گیلان می باشد خواستار تسریع در تامین اعتبار و مرتفع شدن مشکل مردم منطقه هستیم.

 

عباسی تصریح کرد: با توجه به کارشناسی های صورت گرفته در خصوص سرمازدگی محصول فندق در بهارسالجاری ، از سازمان برنامه و بودجه و جهادکشاورزی پیگیر پرداخت خسارت های وارده شدیم که امیدواریم بزودی محقق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار