مدیر جهاد کشاورزی فامنین گفت: از 43 هزار هکتار سطح زیر کشت غلات شهرستان فامنین در سال جاری تاکنون 95 درصد برداشت شده است.
کد خبر: ۷۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴ 02 August 2015

مدیر جهاد کشاورزی فامنین گفت: از 43 هزار هکتار سطح زیر کشت غلات شهرستان فامنین در سال جاری تاکنون 95 درصد برداشت شده است.

به گزارش فارس؛ امیر لاهوتیان درجمع خبرنگاران با اشاره به سطح زیر کشت غلات در این شهرستان، اظهار کرد: از 43 هزار هکتار سطح زیر کشت غلات این شهرستان در سال جاری تاکنون 95 درصد برداشت شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 10 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به مراکز خرید گندم تحویل داده شده است،‌ گفت: مبلغ 110 میلیارد ریال گندم خریداری شده و 40 میلیارد ریال معادل 45 درصد کل مبلغ خریداری شده نیز به کشاورزان پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی فامنین افزود: سه دوره کلاس مهارتی کاردانش در رشته‌های مرغداری صنعتی، گیاهان دارویی و آبیاری بارانی به همت مدیریت جهاد کشاورزی فامنین با همکاری مرکز آموزش جهاد کشاورزی استان همدان با حضور 80 نفر برگزار شد.

وی به خرید ادوات کشاورزی، تراکتور و کمباین در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال از تسهیلات خط 3 مکانیزاسیون کشور 328 میلیارد ریال به منظور خرید ادوات کشاورزی، تراکتور و کمباین در اختیار جهاد کشاورزی فامنین با عاملیت بانک کشاورزی قرار گرفت.

لاهوتیان تأکید کرد: تاکنون 70 درصد متقاضیان واجد شرایط در شهرستان فامنین به بانک عامل معرفی شده‌اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار