مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از افزایش 12،5 درصدی تردد از مرز مهران خبر داد و گفت: امسال چهار میلیون و 122 هزار نفر از این مرز(ورود و خروج) تردد کردند.
کد خبر: ۷۰۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰ 12 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله دلخواه اظهار داشت: نیمی از این آمار تردد مربوط به ایام اربعین امسال و مابقی نیز در طول سال انجام شده است.

وی، نزدیکی مرز مهران به شهرهای عراق را دلیل استقبال مسافران و زائران از این مرز عنوان کرد و افزود: تردد از این مرز در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12.5 درصد رشد داشته است.

دلخواه یادآور شد: زیرساخت‌های خوبی در مرز مهران از جمله آبرسانی، گیت‌های ورود و خروج، سرویس‌های بهداشتی، حمل و نقل مناسب و غیره ایجاد شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میزان جابجایی کالا در استان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از یک میلیون و 671 هزار تن کالا طی 109 هزار سرویس جابجا شده است.

دلخواه گفت: استفاده از نسخه جدید نرم افزار، کنترل صدور بارنامه، بازدید میدانی از وضعیت شرکت های حمل بار و کنترل وسایل نقلیه باری و بارنامه در جاده از دلایل افزایش صدور بارنامه است.

مدیرکل راهداری و حمل و راهداری ایلام تاکید کرد: سالانه بیش از 95 درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای ایلام انجام می شود./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار