فرماندارتویسرکان ازخریداری ۱۲هزار تن گندم از کشاورزان تویسرکانی خبر داد و گفت: تغییر کاربری نانوائی‌های تویسرکان بدون مجور کارگروه آرد و نان انجام نشود.
کد خبر: ۷۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱ 03 August 2015
فرماندارتویسرکان ازخریداری ۱۲هزار تن گندم از کشاورزان تویسرکانی خبر داد و گفت: تغییر کاربری نانوائی‌های تویسرکان بدون مجور کارگروه آرد و نان انجام نشود.

به گزارش تسنیم،سیدمهردادموسوی درکارگروه نظارت بر اجرای ماده ۱۱۰ آرد و نان شهرستان تویسرکان، اظهار داشت: بخشداری‌ها باید نسبت به پیگیری نانوایی‌ها در روستاها و نظارت بر کار آنها مبادرت ورزند و در صورت مشاهده هرگونه ابهام با هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت، این اداره بازرسی لازم را از آن واحد به‌عمل آورد.

وی با اشاره به کم شدن سهمیه آرد برخی روستاها در ماه‌ گذشته بیان کرد: مسئولان امر باید گرد کردن سهمیه آرد را بر اساس ماه محاسبه نمایند تا حقی از نانوایی‌ها ضایع نشود چراکه درآمد نانوایی‌ها شکننده است و این امر سبب مشکل در درآمد نانوایی‌ها می‌شود.

فرماندار شهرستان تویسرکان با اشاره به تعطیلی نانوایی در روستای سهام آباد گفت: سهمیه آرد این روستا را به سهمیه آرد خانه‌پزی همان روستا اضافه کنند.

وی به تغییر پروانه برخی نانوایی‌ها در شهرستان اشاره و تأکید کرد: شهرداری‌ها بدون اجازه از کمیسیون و کارگروه ماده ۱۱۰ آرد و نان اجازه تغییر کاربری نانوایی‌ها را ندارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تویسرکان نیز در این جلسه با بیان اینکه سهمیه آرد یارانه‌ای در شهرستان به میزان ۶۶۴تن است، گفت: از این میزان ۲۲۷تن سهمیه بخش مرکزی،۱۱۰تن بخش قلقلرود، ۵۰تن بخش خانه‌پزی و ۲۷۷تن سهمیه شهر تویسرکان است.

رضا سلیمانی از ۶۳۸۵ مورد بازرسی از صنوف مختلف شهرستان از ابتدای امسال تا کنون خبر داد و افزود: در این بازرسی‌ها برای ۱۹۴ مورد تخلف فرم تنظیم و به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند که ۶۱۷میلیون و ۲۷۲هزار و ۳۵۰ ریال جریمه برای این تعداد انجام شده است.

وی تعداد بازرسی از نانوایی ها سطح شهرستان را ۱۱۵۴ مورد اعلام کرد و افزود: ۴۹ مورد نیز فرم تخلف تنظیم و به تعزیزات حکومتی داده شده که ارزش ریالی جریمه‌های این واحدها نیز ۷میلیون و ۶۷۱هزار و ۸۰۰ریال بوده است.

سلیمنی از ثبت نانوایی‌ها در سامانه غله استان خبر داد و افزود: همه واحدهای نانوایی افتتاح حساب نزد بانک سپه را انجام و در سامانه غله استان ثبت شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار