رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام؛
رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام گفت: تعمیر و بازسازی بیش از 520 تجهیز و قطعه یدکی در این پالایشگاه با استفاده از توان شرکت های داخلی در راستای پایداری تولید و بالابردن قابلیت اطمینان تجهیزات فرآیندی انجام شده است.
کد خبر: ۷۱۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ 26 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ مسعود مرشدی  افزود: پالایشگاه گاز ایلام در راستای اقتصاد مقاومتی و دور زدن تحریم ها، برنامه های مدونی برای پایداری تولید در زمینه های مختلف در دست اقدام دارد که به مرور زمان اجرایی می شوند.

وی یادآور شد: بیش از520 مورد قطعات یدکی شامل پروانه های پمپ و کمپرسور، قطعات یدکی شیرآلات، رینگ های کربنی، کلگی روتوفرم، انواع یاتاقان های ژورنال، سیت رینگ، پوشش های کربنی، درای گس سیل و بریرگس سیل کمپرسورهای تقویت فشار و غیره با استفاده از توان داخلی توسط شرکت های داخلی بومی سازی شده است.

مرشدی با اشاره به اینکه این شرکت وابستگی خود را در زمینه تهیه تجهیزات و قطعات به خارج، به حداقل رسانده است، اظهار داشت: بیش از 20 مورد تجهیزات شامل تیپ فلر، کندانسور، پوسته ریبویلر، تیوب باندل ، روتور، شافت، شیرهای کنترلی و غیره توسط شرکت های داخلی تولید شده است که با نمونه های مشابه خارجی معتبر قابل مقایسه هستند.

وی با بیان اینکه با تولید این تجهیزات علاوه بر صرفه جویی ارزی، از لحاظ زمانی نیز به صرفه تر است، افزود: خودباوری به متخصصان داخلی باعث افزایش راندمان کاری در ابعاد مختلف واحدهای تعمیراتی این شرکت شده است.

رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه واحد تعمیرات این شرکت تلاش می کند با استفاده از توان داخلی، تجهیزات و قطعات مورد نیاز خود را بدون وابستگی به خارج تهیه و زمینه را برای پایداری تولید هموار کند، گفت: اقدامات واحد تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام در حوزه اقتصاد مقاومتی بسیار چشمگیر بوده و تاکید مقام معظم رهبری در این حوزه را در سرلوحه کاری خود قرار داده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار