نماینده ایلام در مجلس:
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: بیکاری بزرگترین مشکل استان ایلام است.
کد خبر: ۷۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵ 05 August 2015

به گزارش تابناک ایلام، احمد شوهانی ظهر دوشنبه در بازدید از روستاهای چرداول ایلام اظهار داشت: هم اکنون بیکاری عنوان مهمترین و بزرگترین مشکل استان ایلام به شمار می رود و انتظار این است که طرحهای بزرگ اشتغالزایی در استان ایجاد شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر روستاهای استان ایلام دارای ظرفیتهای بزرگ کشاورزی و دامداری هستند که باید از این ظرفیتها در راستای اشتغال در روستاها بیشتر استفاده شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید سرمایه گذاری در شهرها به روستاها کشیده شود، گفت: روستاهای منبع اصلی تولید در بخش کشاورزی و دامی هستند که با ایجاد طرحهای بزرگ صنایع تبدیلی می توان نسبت به اشتغال و افزایش تولید در استان کمک کرد.

وی افزود: در حال حاضر روستاهای استان ایلام با مشکلاتی نظیر آب، امکانات، جاده و ...مواجه هستند که در این راستا دولت توجه ویژه ای به روستاهای مرزی کشور دارد.

شوهانی بیان داشت: باید از ظرفیت تسهیلات بانکی برای روستاهای مرزی که با سود بسیار پایینی پرداخت شود استفاده کرد که البته این مهم نیازمند مشارکت مردم و ایجاد تعاونی است.

وی عنوان کرد: توسعه و توجه مناطق روستایی استان ایلام باید به عنوان یک اولویت اساسی در استان مد نظر قرار گیرد تا از مهاجرت مردم به شهرها جلوگیری شود.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار