رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام از امنیت به‌عنوان مهم‌ترین ویژگی این شهر برای تبدیل‌شدن به دروازه عتبات عالیات نام برد.
کد خبر: ۷۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸ 05 August 2015
به گزارش ایسنا  «بهمن جوشقانی» در دیدار با کارکنان انتظامی شهرستان مرزی مهران اظهار کرد: از آنجا که مهران امن‌ترین پل ارتباطی ایران به عتبات عالیات است خدمت در این شهرستان فرصتی گران‌بها برای ارائه خدمات به زائران اباعبدالله(ع) خواهد بود.
 
وی بابیان این‌که ایمان و اعتقاد مهم‌ترین مؤلفه برای خدمت است، گفت: با داشتن این عقیده که در خدمت زائر اباعبدالله بودن،همان خدمت به اباعبدالله(ع) و لبیک به قیام اوست و هیچ عاملی دیگر مانع تلاش در جهت خدمت به زائران نمی‌شود.
 
جوشقانی در ادامه داد: امنیتی که امروز در این شهرستان مرزی وجود دارد باعث شده است که باوجود برخی کمبودها نبود زیرساخت‌ها مهران پذیرای میلیونی زائران حسینی باشد.
 
وی گفت: مهم‌ترین عامل پیروزی جمهوری اسلامی ایران در مقابله با جنگ نرم دشمن تعصبات صحیح مردم است که فرهنگ اصیل خود را بافرهنگ غلط غربی معاوضه نمی‌کنند و این موضوع ما را در برخورد با هنجارشکنان جدی‌تر می‌کند.
 
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان با تأکید بر گسترش اقدامات اجتماع‌محور پلیس برای کاهش و کنترل جرائم گفت: آسیب‌های اجتماعی با تقویت و ترویج آموزه‌های دینی قابل‌ برطرف کردن است.
 
جوشقانی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با استفاده از جنگ نرم در تلاش برای ایجاد رخنه در روح جوانان است که مقابله با این امر نیازمند بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی در میان جوانان و خانواده‌های آن‌هاست.
 
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام تغییر سبک زندگی و فاصله گرفتن از فرهنگ اسلامی ایرانی را یکی از دغدغه‌ها و آسیب‌های جامعه امروز بیان داشت و افزود: نیروی انتظامی باید در ارتباط‌های اجتماعی، جامعه را در مسیر مقابله فرهنگی با این آسیب‌ها سوق دهد.
 
وی با تأکید بر این‌که همه‌ی دستگاه‌های فرهنگی در حرکت به‌سوی جامعه ایمانی، مکمل یکدیگر هستند، گفت: این امر جزء با تعامل و هم‌سویی هر چه بیشتر بین ترجمان‌های فرهنگی محقق نمی‌شود.
 
جوشقانی با اشاره به هجوم بی‌وقفه دشمن در میدان جنگ نرم، تصریح کرد: امروز بیش از پیش کودکان و نوجوانان در معرض حملات جنگ نرم دشمن قرار دارند و آموزش‌وپرورش به‌عنوان مهم‌ترین میدان تعلیم و تربیت نیازمند برنامه‌های فرهنگی باهمت و همکاری دیگر دستگاه‌هاست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار