امام جمعه میاندوآب گفت: رونق تولید سبب کاهش اعتیاد و طلاق در جامعه شده و سبب افزایش عدالت و کاهش فاصله طبقاتی میان مردم می‌شود.
کد خبر: ۷۲۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ 29 March 2019

رونق تولید باعث کاهش  آسیب‌های اجتماعی می‌شود
به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه میاندوآب با اشاره به فلسفه چرایی نامگذاری سال به نام رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: اگر این سوال که رونق تولید چه آثار و فوایدی برای جامعه دارد، در بین مردم حل شود، سبب امید به آینده، نشاط و تلاش بیشتر می‌شود.

وی تصریح کرد: رونق تولید سبب اشتغال‌زایی برای جوانان و ترغیب مصرف کننده به خرید کالاهای ایرانی شده و تخریب فرهنگی با ورود برخی کالاهای خارجی به داخل کشور اتفاق نمی‌افتد.

امام جمعه میاندوآب رونق تولید ملی را سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و بیان کرد: رونق تولید سبب کاهش اعتیاد و طلاق در جامعه شده و سبب افزایش عدالت و کاهش فاصله طبقاتی میان مردم می‌شود و از تعداد بیکاران جامعه می‌کاهد.

وی با اشاره به اینکه رونق تولید سبب بی‌اثر شدن تحریم‌های اقتصادی دشمن می‌شود افزود: علاوه بر آن مانع خروج ارز از کشور شده و درآمد دولت افزایش می‌یابد و زمینه فعالیت بیشتر کارهای عمرانی می‌شود.

حسن‌زاده رونق تولید را سبب افزایش سطح معیشت جامعه عنوان کرده و اظهار کرد: همچنین سبب افزایش ارزش پول ملی شده و صنایع داخلی ارتقاء و تقویت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار