امام جمعه قزوین:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: با توجه به حوادث به‌وجود آمده در کشور، باید مسئولان استان برای بارش‌های پیش‌رو بسترسازی کنند.
کد خبر: ۷۲۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ 30 March 2019

مسئولان برای بارش‌ های پیش‌ رو برنامه ریزی کنند

به گزارش تابناک قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با قدردانی از نیروهایی که به موقع برای خدمت در مناطق سیل‌زده حاضر شدند، گفت : مسئولان در این خصوص برنامه ریزی داشته باشند.

امام جمعه قزوین با اشاره به سیل روزهای اخیر در چند استان کشور گفت : از مردم ، مسئولان و خیرین که با حمایت های مالی کمک کردند تشکر می کنیم.

نماینده ولی فقیه دراستان گفت: درمساجد اقداماتی شده است، کمیته امداد و هلال احمر کارهایی دراستان انجام داده اند و امیدواریم این حمایت ها بیشتر شود تا اینکه خیالمان از وضعیت هموطنانمان راحت شود.

وی با اشاره به نامگذاری شعارامسال گفت : انتظار به حق مردم این است که از یک اقتصاد شکوفا برخوردار باشند، رفاه عمومی داشته باشند، طبقه ضعیف از وضعیت غیر قابل قبول خارج شود و از مشکلات نجات پیدا کنند.

آیت الله عابدینی افزود: اگر چنین بارشی در قزوین رخ دهد شاید با محدودیت‌هایی که درمسیل ها ایجاد شده برخی مناطق شهری قزوین هم در معرض خطر باشد لذا باید تمهیدات لازم صورت گیرد تا حادثه‌ای نداشته باشیم.

خطیب جمعه قزوین گفت: مسئولان باید با نگاه کارشناسی از مشکلات پیشگیری کنند و با شناسایی مسیرهای سیلابی از تجاوز به حریم رودخانه‌ها جلوگیری کنند.

 

امام جمعه قزوین ، با تبریک فرارسیدن مبعث رسول گرامی اسلام و روز جمهوری اسلامی گفت : پس از آنکه مردم بیش از 98 درصد به پذیرفتن و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی رأی دادند، 12 فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی نامگذاری شد.

نماینده ولی فقیه با اشاره به روز تشکیل و آغاز به کار نیروی انتظامی گفت: این روزها کارکنان نیروی انتظامی بیشتر از هر زمانی تلاش و فعالیت شبانه روزی دارند و جا دارد تبریک ویژه خدمت این عزیزان عرض کنیم و به آنها خدا قوت بگوییم.

وی گفت :انتظار به حق مردم این است که از یک اقتصاد شکوفا برخوردار باشند، رفاه عمومی داشته باشند، طبقه ضعیف از وضعیت غیر قابل قبول خارج شود و از مشکلات نجات پیدا کند و اینها فرمایشاتی بود که رهبری در باب رونق تولید ملی انتظار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار