فرمانده انتظامی ایلام خبر داد
فرمانده انتظامی ایلام گفت: 2 شرور با سابقه 18 فقره شرارت در سیروان دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱ 06 August 2015
علی دولتی از دستگیری دو شرور سابقه‌دار که 18 فقره شرارت، چاقوکشی و سرقت مسلحانه را در کارنامه ننگین خود ثبت کرده بودند در شهرستان سیروان خبر داد.

وی افزود: شب گذشته اکیپ گشت انتظامی شهرستان سیروان از توابع استان ایلام به یک خودروی پژو که با چراغ خاموش با هدف انجام فعل مجرمانه در تاریکی شب به طرز مشکوکی پارک کرده بود مواجه شدند که خودرو با مشاهده اکیپ گشت انتظامی از محل متواری شد.

این مسئول ادامه داد: متهمان پس از فرار با انجام حرکات پرخطر و حادثه‌ساز قصد واژگونی خودروی پلیس را داشتند که با رعایت قوانین به کارگیری سلاح و اعلام هشدار، مأموران موفق شدند یکی از متهمان را با شلیک گلوله زخمی و هر دو متهم را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: متهم زخمی شده جهت مداوا تحت الحفظ به بیمارستان اعزام شد و متهم دیگر نیز با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضائی شد.

دولتی خاطرنشان کرد: در این عملیات پلیسی متأسفانه یکی از مأموران وظیفه‌شناس از ناحیه دست چپ آسیب دید.

وی با تأکید بر برخورد با اخلالگران نظم و امنیت عمومی و پاسخگویی به مطالبات و دغدغه‌های شهروندان تصریح کرد: دستگیری اراذل و اوباش توسط پلیس رضایتمندی شهروندان شهرستان سیروان را به همراه داشت.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: پلیس به هیچ وجه اجازه عرض اندام به افراد شرور و اراذل و اوباش را که بخواهند برای مردم ایجاد ناامنی کنند، نخواهد داد.

توقیف پراید در ایلام با 14 میلیون ریال خلافی

فرمانده انتظامی استان ایلام از توقیف سواری پراید با بیش از 14 میلیون ریال خلافی در شهر دهلران خبر داد.

دولتی گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دهلران در هنگام کنترل ترافیک، یک دستگاه پراید را به علت ارتکاب تخلف متوقف کردند.

وی افزود: پس از استعلام به عمل آمده مشخص شد خودروی مذکور دارای 14 میلیون ریال جرایم معوق است که برابر قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، خودرو مذکور به پارکینگ منتقل شد.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: طبق قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به بیش از 10 میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو برابر مقررات توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار