معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ایلام:
معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام گفت: 45 اثر به جشنواره امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام ارسال شد.
کد خبر: ۷۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵ 06 August 2015

حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با عنایت به برنامه‌های معاونت فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام و همچنین در راستای تبیین ضرورت ارتقای جایگاه احیای امر به معروف و نهی از منکر در رسانه‌های استان ایلام با همکاری ویژه سازمان بسیج رسانه استان ایلام سومین جشنواره استانی امر به معروف و نهی از منکر در استان برپا می‌شود.

معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام گفت: فراخوان پذیرش آثار رسانه‌های استان ایلام در رسانه‌های مختلف از جمله خبرگزاری ایسنا، خبرگزاری فارس، سایت بسیج رسانه استان ایلام، خبرگزاری شبستان و ... منتشر و اطلاع‌رسانی شد که در مجموع 45 اثر به دبیرخانه این جشنواره واقع در سازمان بسیج رسانه استان ایلام در سپاه ناحیه ایلام واصل شد.

وی ادامه داد: این آثار مربوط به هفته‌نامه‌های استان ایلام، نشریات منطقه‌ای، روزنامه‌های سراسری، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های استان ایلام در بخش‌های گزارش، خبر، مقاله و یادداشت بوده که پس از داوری هیئت داوران آثار برتر مشخص و طی روزهای آتی با برپایی جشنواره‌ای با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام و مسئولان استانی و با برنامه‌ریزی سازمان بسیج رسانه استان ایلام و معاونت فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام در هر بخش از دو نفر از رسانه‌های استان ایلام و در مجموع 8 نفر به صورت ویژه تجلیل به عمل خواهد آمد.

این مسئول اضافه کرد: از همه رسانه‌هایی که آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده‌اند، تقدیر و تشکر داشته و انتظار است در سال‌های آتی نیز شاهد گزارشات، یادداشت‌ها و مقالات و اخبار ویژه و گوناگونی در رسانه‌های استان باشیم تا بتوانیم جشنواره امر به معروف و نهی از منکر را در سبک و سیاق بهتری داشته باشیم.

چراغی‌پور تصریح کرد: این جشنواره سومین سال پیاپی است که در استان ایلام برپا شده که امیدواریم هرسال شاهد باشکوه برگزار شدن این جشنواره باشیم.

معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام گفت: از سازمان بسیج رسانه استان ایلام نیز به واسطه عنایت ویژه‌ای که برای برپایی این مراسم داشتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی باید با تعامل و همکاری و همدلی ویژه‌ای در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی بکوشند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار