رییس پلیس فتا
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: کاهش جرایم رایانه‌ای در ایلام مشهود است.
کد خبر: ۷۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ 06 August 2015

به گزارش تابناک ایلام، علی عباسی‌کسانی ظهر امروز در جلسه‌ای با حضور پرسنل پلیس فتا و نماینده دادگستری استان ایلام اظهار داشت: اهمیت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست و این حوزه روز به روز وسیع‌تر می شود پس لازم است این فضا را با دانش‌افزایی برای مردم امن کنیم.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: امنیت حاصل تعامل سازنده مراجع قضائی با پلیس است.

وی از برگزاری نشست تعاملی با نماینده دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ایلام خبر داد و از همکاری خوب و تعامل سازنده مجمومه قضایی و پلیس فتا یاد و تقدیر کرد.

این مسئول اضافه کرد: امنیتی که خوشبختانه امروز شاهد آن هستیم نتیجه تعامل خوب دستگاه قضایی و پلیس است که توانسته است رضایت مردم را در موارد مختلف امنیتی جلب کند و با پیگیری و جدیت مراجع قضایی و سرعت عمل پلیس در کشف جرایم و مقابله با مجرمین توانسته‌ایم روند رو به رشدی را در کاهش جرایم به خصوص در حوزه جرایم رایانه‌ای داشته باشیم.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: پلیس فتا آمادگی مقابله با جرایم رایانه‌ای را دارد و از عموم مردم در خواست داریم در صورت مواجهه با جرایم رایانه‌ای مراتب را سریعا از طریق وب‌سایت پلیس فتا بع آدرس www.cyberpolice.ir گزارش یا با شماره تلفن‌های 65-2182361-084 تماس حاصل کنند.

در این نشست موانع و مشکلات پیش روی روند پیگیری پرونده‌های قضایی مطرح و برای تسریع در روند امور پیشنهاداتی مطرح شد تا بتوان در سریع‌ترین زمان به شکایات مردم رسیدگی کرد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار