مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام؛
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ضمن تشریح آخرین وضعیت محورهای ارتباطی ایلام، گفت: بیشتر مسیرهای مسدود شده استان بازگشایی شده است.
کد خبر: ۷۳۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸ 09 April 2019

 

 به گزارش تابناک ایلام،نورالله دلخواه اظهار داشت: راه ارتباطی بخش ماژین و پل میدان خلف به محور اصلی اندیمشک-پل دختر با همکاری سپاه پاسداران بازگشایی شده است.

وی از آغاز عملیات جانمایی و پیگیری تهیه سازه خرپایی برای احداث و نصب پل موقت گاومیشان و برقراری تردد از روی رودخانه گاومیشان خبر داد.

وی تصریح کرد: راه مسدود شده محور ایلام_ مهران پس از رانش در این محور با تلاش شبانه روزی ماشین آلات و نیروهای راهداری با مشارکت پیمانکار راه و شهرسازی بازگشایی و تردد در این محور برقرار است.

دلخواه عنوان کرد: جاده دسترسی مهتابی-گرزلنگر به منطقه سیل زده بخش ماژین به صورت جهادی در کمتر از ۲۰ ساعت بهسازی شده و تردد و امداد رسانی به این منطقه شتاب گرفته است.

وی از بازگشایی و ترمیم پل روستای بوستانه بخش گچی شهرستان ملکشاهی خبر داد و اظهار داشت: ریزش برداری و بازگشایی مسیر بین چم قوله و هلسم شهرستان چرداول نیز انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام عنوان کرد: رفع آب گرفتگی جاده عرب رودبار و تلاش برای ایجاد جاده دسترسی در شهرستان سیروان نیز کمترین زمان انجام شده است.

وی از تنظیم بستر پل بانرحمان و دورکردن جریان سیل از محدوده دستک‌های آسیب دیده در شهرستان مهران خبر داد و گفت: راه روستایی حاج بختیار-بانسرو- پادره در شهرستان ایلام نیز بازگشایی و رفع انسداد شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار